"Underholdning" under vielsen?

Vi hadde en veldig ålreit prest i vår vielse, men hun var ganske konservativ på type innslag. Vi hadde ikke orgelmusikk, kun altsaxofon og sang og det var greit. Noe mer tror jeg ikke hun hadde begitt seg ut på..

ORIGINAL: Melancholia

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Dollface™

tror vel kanskje at tryllekunstner er litt drøyt [:D]

Jeg var i et bryllup, der presten plutselig dro(/tryllet?) en trompet ut av kjortelen(?) og begynte å spille.
Det synes jeg var drøyt[8|]

Å neeeei, nå fikk jeg noen stygge bilder i hodet, som jeg ikke kommer til å få vekk med det første!!!

For en "talentfull" prest.....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MaritParit

ORIGINAL: Ågot Stang

Ok - dette er ikke under vielsen akkurat... Men denne er jo sååå søt! Tenk å våge dette!!

[8|]

Hehe

Hahahahaa - hehe, jeg dævver. Jeg la inn feil link - lette frem denne tidligere i dag... SORRY SORRY!
Skjønner reaksjonen da...
Her er rett link : http://youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0

Ååååå, tenk om vi hadde turt det da![:)]

ORIGINAL: miralle

Bestevennina mi hadde ei som danset moderne langs kirkegulvet, under vilesen. Var skikkelig vakkert!![:)]
Jippi, håper vi får ha det å![:D]

Tenkte egentlig jeg skulle ha noen innslag av karaoke i kirken jeg. La de gjestene som vil komme med ett bidrag til oss liksom[&:]

Ok - dette er ikke under vielsen akkurat... Men denne er jo sååå søt! Tenk å våge dette!!

[8|]

Hehe

Hahahahaa - hehe, jeg dævver. Jeg la inn feil link - lette frem denne tidligere i dag... SORRY SORRY!
Skjønner reaksjonen da...
Her er rett link : http://youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0

Ååååå, tenk om vi hadde turt det da![:)]

Ja,jeg-er-vanligvis-ikke-en-som-liker-slike-ting,men-denne-var-bare-rørende-og-utrolig-søt!
Og,ja-mellomromstasten-har-sviktet:)

Dette skal jeg gjøre om en mnd tid[:D]skal danse den i stedet for brudevals!*jeggruermegikkenoesærlig*

Back
Topp