Idag er bare en skikkelig drittdag, og jeg er så tom for energi. Lillegutt må konstant bæres på og da mener jeg virkelig konstant, underholdes og drives med. Jeg kan ikke gå på do tisse uten å ta han med eller lage mat, vi kan ikke dra på butikken/kjøpesenter fordi han bare griner hvis ikke han får oppmerksomhet 24/7 fra oss. Er helt bundet til huset enda. Bilstol er også forferdelig, for da må han jo sitte stille... Han hater bæresele så det er ikke et alternativ. Vi har kjøpt 2 babygym, elektrisk vippestol med masse effekter, bæresjal, Div speil og lysshow, ser ut som rene tivoliet her og ingenting er bra nok. Hvordan er babyen deres i forhold til dette, klarer dem ligge litt alene leke i babygym osv, eller opplever dere det samme ?
Han sover sjeldent mer enn 30 min dupper også og Max 2-3 ganger om dagen, så rekker aldri gjøre noe mens han sover heller, og han tar ikke natta før 22-23 tiden på kvelden, så det blir aldri noe "pause" på oss.
Er ikke meningen klage, ikke misforstå jeg elsker mamma livet men merker det tærer litt på. Ammer fortsatt annenhver time om natta også, fra start til start så lite søvn
Han sover sjeldent mer enn 30 min dupper også og Max 2-3 ganger om dagen, så rekker aldri gjøre noe mens han sover heller, og han tar ikke natta før 22-23 tiden på kvelden, så det blir aldri noe "pause" på oss.
Er ikke meningen klage, ikke misforstå jeg elsker mamma livet men merker det tærer litt på. Ammer fortsatt annenhver time om natta også, fra start til start så lite søvn
Last edited: