Underforum

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg prøver å være flink til å bruke underforum. Hadde dere giddet å ta dere en tur innom de? Litt demotiverende å poste en tråd på riktig sted og nesten ikke få noen svar, da er det mer fristende å bare være her.

Jeg prøver å være flink til å bruke underforum. Hadde dere giddet å ta dere en tur innom de? Litt demotiverende å poste en tråd på riktig sted og nesten ikke få noen svar, da er det mer fristende å bare være her.

prøver å være flink på det selv.... kjedelig å legge ut noe uten å få respons ja, da blir det liksom lettere å bruke generelt uansett hva jeg poster...

Jeg og poster en del på amming og ernæring, men lite respons :P

Jeg er innom prøveforumet hele tiden. Kikker smått innom "med barn" og "svangerskap"..
Men de andre er jeg dårligere på. Hender jeg kikker innom, men...

Jeg er innom flere underforum daglig men kun de jeg føler jeg kan svare i

Pleier å gå innom generelt, med barn, amming, samliv og svangerskap på daglig basis c:

Har faste jeg er innom daglig. De andre interesserer meg ikke, så orker ikke turen innom dem.

Prøver å gå innom de fleste en gang i blandt, scroller gjerne nedover for å se om nyeste innlegg er noe spennende.

Jeg abonnerer på hus og hjem, barneutstyr og mammautstyr, amming og ernæring, livet med barn, generelt og terminforumet.
Der er jeg innom daglig. De andre har jeg forsåvidt ingen interesse av

Back
Topp