Underforum

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hvilke underforum her inne på babyverden besøker dere? Er dere mest bare her på juni, eller titter dere innom andre underforum? Slik som generelt, svangerskap og fødsel, livet med barn osv? :)

Jeg bruker mest termingruppene mine, men er daglig innom generelt, svangerskap og fødsel, livet med barn, amming og ernæring.

Titter også innom barneutstyr og mammautstyr innimellom og jobb, økonomi og utdanning.

Var innom generelt litt en periode, men det ble for mye for meg, haha. Er mest juni 2016 for min del. Også kikker jeg innom de andre terminforaene innimellom og leser fødelister :p

• Liker
Reactions: BMC
Var innom generelt litt en periode, men det ble for mye for meg, haha. Er mest juni 2016 for min del. Også kikker jeg innom de andre terminforaene innimellom og leser fødelister :p
Hihi :p kan være mye popcorn-faktor på generelt innimellom :p

Mest på juni og juli, men ofte innom generelt, mat, svangerskap, livet med barn og roter meg innom de andre i ny og ne. Snoker litt på de andre terminforumene for i år også.

• Liker
Mest juni 2016 på meg. Er innom mai 2016 og titter litt innom april og mars 2016:)

• Liker
Jeg er mest her på juni, men også innom generelt av og til :)

• Liker
Back
Topp