Underetasjen..

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Flaut flaut..[&o][8|] Men blir så bekymra av dette greiene her, så jeg må høre med dere jenter.
Har jo vært på 6 ukers kontroll og fått beskjed om at det ser greit ut, men..

Jeg syns liksom det ser så annerledes ut der nede i underetasjen..
Syns det liksom ser ut som det er en klump på en måte rett innenfor der[&:]
Hva i alle dager er det? Kan ikke huske å ha sett den der før fødsel..men så drev jeg ikke å tittet etter så veldig før fødsel heller da

Noen andre som har denne "klumpen"? Og som vet hva det er for noe?[&o]

Jeg har ikke helt studert.. Men føler det er noe der nede [&:].. Akkurat som om noe sitter rett i hullet [&:]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Jeg har ikke helt studert.. Men føler det er noe der nede [&:].. Akkurat som om noe sitter rett i hullet [&:]

Ja, akkurat sånn det føles her også!![&:]

ORIGINAL: Siljemor88

Hm.. lurer på hva det kan være [&:].. vaginal hemoride :P.. hehe

haha, ja om det fins så tror jeg nesten det[8D]

haha, ja om det fins så tror jeg nesten det[8D]

hehe ja :P.. Har googlet det, så ser om jeg finner noe ang det ;)

Jeg fant, jeg fant [:D][:D][:D]

Den "klumpen" du beskriver er muligens et slags arr-vev, det har et spesielt navn men det husker jeg ikke. Hvis det er dette, så er det ganske vanlig og legen fjerner dette ved å pensle med lapis. Helt smertefritt og ganske vanlig. Jeg ville tatt en tur til legen og ordnet dette.

Nå husker jeghva det heter: granulasjonsvev eller "villkjøtt".

Jeg fant, jeg fant [:D][:D][:D]

Den "klumpen" du beskriver er muligens et slags arr-vev, det har et spesielt navn men det husker jeg ikke. Hvis det er dette, så er det ganske vanlig og legen fjerner dette ved å pensle med lapis. Helt smertefritt og ganske vanlig. Jeg ville tatt en tur til legen og ordnet dette.

Nå husker jeghva det heter: granulasjonsvev eller "villkjøtt".

Jøss.. ja da vet jeg det.
Skal ta en tur til legen igjen jeg da. Rart hun ikke nevnte det på kontrollen for 2 uker sia.
Var der da også nemlig.

Men jeg kan jo be hu sjekke igjen, for hu var igrunn ganske uinteressert i kontrollen syns jeg.
Vikar..
Takk for info[:D]

Ingen problem :P.. Tror hun jordmoren som sydde meg sammen også nevnte dette rett etter jeg hadde født

Jaaaaa!!! her også!! Er det skjeden som er hoven, eller hva er det?[8|] Jeg skal på 6 ukers kontroll i morgen...

ORIGINAL: anahen

Jaaaaa!!! her også!! Er det skjeden som er hoven, eller hva er det?[8|] Jeg skal på 6 ukers kontroll i morgen...

Kan ikke du spørre i morgen og oppdatere? Hadde vært kjkkt å vite hva en lege sa om saken

Kan ikke du spørre i morgen og oppdatere? Hadde vært kjkkt å vite hva en lege sa om saken

Det skal jeg gjøre[:)] Heldigvis har jeg en superhyggelig gynekolog jeg hadde på føden, så det blir ikke så kleint[:D]

Det skal jeg gjøre[:)] Heldigvis har jeg en superhyggelig gynekolog jeg hadde på føden, så det blir ikke så kleint[:D]

Så bra![:D]

Faktisk så har jeg sett to andre har stilt akkurat det samme spm som du Siljemor...
Ei på november også, å jeg var så "dum" å svarte at jeg hadde helt lik klump inni der... Å da var det flere som spurte om det ikke var klitoris eller urinrøret vi mente? hahaha..(akkurat som jeg ikke vet åssen klitoris ser ut liksom...)
Men ja hadde sånn klump sak jeg også, som sitter liksom inni skjeden, helt nederst...
Jeg tror det er litt slapp skjedevegg egentlig jeg, for etter å ha knipet masse så ser det ut som normalt igjen ...[:D]

ORIGINAL: milla1986

Faktisk så har jeg sett to andre har stilt akkurat det samme spm som du Siljemor...
Ei på november også, å jeg var så "dum" å svarte at jeg hadde helt lik klump inni der... Å da var det flere som spurte om det ikke var klitoris eller urinrøret vi mente? hahaha..(akkurat som jeg ikke vet åssen klitoris ser ut liksom...)
Men ja hadde sånn klump sak jeg også, som sitter liksom inni skjeden, helt nederst...
Jeg tror det er litt slapp skjedevegg egentlig jeg, for etter å ha knipet masse så ser det ut som normalt igjen ...[:D]

Haha, skulle tatt seg ut om vi ikke visste hvordan klitoris så ut[:-][8D] *ler*
Jepp, just like that! Den greia der jeg mener..
Spurte nemlig sambo om han kunne føle at noe var "i veien" der nede, men nei..han kunne ikke det. Så da kan den vel på en måte dyttes til siden eller noe under samleie da? haha.. Nei, jeg vil ikke kjenne etter[8D][8D]
Men jaggu, da må jeg bare fortsette knipinga da, så forsvinner den kanskje![:D][:D]

Det er nok mest trolig bare slapp skjedevegg ja [;)] Fikk det også etter forrige fødsel og trodde det var livmorframfall da jeg så det [:o] Men legen sa det var helt vanlig og at det bare er skjedeveggen som blir slapp og gjør at det ser litt rart ut. Hos meg er det likedan og ble ikke annerledes selv om jeg har knepet mye... Får se om det retter seg etter hvert.... [:)]

ORIGINAL: mettemor!

Det er nok mest trolig bare slapp skjedevegg ja [;)] Fikk det også etter forrige fødsel og trodde det var livmorframfall da jeg så det [:o] Men legen sa det var helt vanlig og at det bare er skjedeveggen som blir slapp og gjør at det ser litt rart ut. Hos meg er det likedan og ble ikke annerledes selv om jeg har knepet mye... Får se om det retter seg etter hvert.... [:)]

Det var livmorfremfall jeg fryktet innerst inne! Men da skal jeg prøve å slå meg til ro
med at det er skjedeveggen som er slapp[:)]
Så får jeg prøve å stramme opp litt med kniping om jeg klarer[:D]

latterkrampe i natteeen

ORIGINAL: Frøken Lillan

latterkrampe i natteeen

Back
Topp