underbevistheten

Mortens skogmus

Glad i forumet
Har seg nemmelig slik at når jeg var 12-13 år, sa jeg til en vennine at jeg aldri kom til å få barn. Å etter ti år med prøving(en sa) så sitter jeg å tenker på om jeg alltid har vist at det kom til å bli problemer. At kroppen/underbevistheten vet at det er noe galt[8|]????? Veldig dårli formulert men.......
Det jeg egnetlig er ute etter er at kansje noen har hatt samme følelsene/tankene som meg, og har fått barn?? Som kan si til meg at det kommer til å orden seg[&:] Kan ikke den dag i dag se for meg, meg med stor mage å bli mamma, selv om det er det eneste som opptar meg for tiden[:(][:(]
Huff mange rare tanker når man sitter på nattvakt gitt[:@][:@]

Merkelig med underbevistheten ja...jeg sa og den gang da jeg var 14 år, at jeg sikker ikke kunne blli gravid, og måtte ha prøverør! Og det måtte jeg. Ironisk nok!

Sånne tanker slo meg også som veldig ung. Nå skal det sies at jeg ville ha barn veldig tidlig. Jeg planla at når jeg var 30 år så skulle jeg være gift, 2 barn, fast jobb osv. Men oppgjennom livet så har min magefølelse sagt at jeg kommer til og slite mye, og kanskje ikke få barn. Det gikk sånn at hver gang jeg fikk mensen så følte jeg at jeg mistet osv. Mage tanker ble til en kjempe stor ball. Når jeg hørte at folk måtte ha hjelp til prøverør, syns jeg det var helt uvirkelig, men det var nesten som jeg så på det som en garanti for og få barn. Og når jeg da ironisk nok havnet under den kategorien selv, så fikk jeg fikkse ideer om at jeg ikke kunne bli gravid, det kunne ikke skje meg i det hele tatt. Men etter 4 forsøket så ble jeg jaggu gravid, og med 2 stk i tilleg. Det at det gikk som det gjorde kommer jeg aldri over, men det og få en bekreftelse på at jeg faktisk kan bli gravid gjør at jeg ikke gir opp kampen [:D]  stooooor klem til deg

Jeg har siden jeg var ung trodd at jeg ville bli gravid bare et mannfolk så på meg.... og trodd at jeg var overfruktbar omtrent...
Vel, JEG er veldig veldig fruktbar ja, men det hjelper ikke når gubben ikke funker...
Men jeg er nå gravid med ICSI nå hvertfall!

Takk alle gode jenter for svar!!! Er kansje ikke alene med mine tanker nei!!! Huff dette skal da egentlig være så enkelt[&:]. Jaja, starter på sprøyter i gjen rundt 14 august, løkky me så må jeg ha med meg medisinene på sydenferie[:'(] Første gang i varmere strøk å det klaffer med mensen og sprøytestart.....jaja[;)] Håper dobbel dose med puregon gjør susen[;)][;)][;)][;)][;)]

Back
Topp