under kniven etter barnefødsler??

louis22

Elsker forumet
Det er endel mindre hyggelige ting som følger en etter et svangerskap kan jo nevne noen eksempler...:::

Ekstra antall kg som muligen ikke vil bort'
Løshud på magen som ikke kan trenes bort
Slitne pupper som har mistet enhver form og spenst

dette er jo de mest vanlige og største tingene i mine øyne så kommer det store spørmålet!!

ville dere lagt dere under kniven og gjort noe med dette hvis dere fikk plager av dette??

jeg vet jeg ville gjort det 100% vil både ha magen og puppene tilbake gidder vitterlig ikke gå rundt og føle meg stygg og være missfornøyd over kroppen min i en alder av 27..
vet det er både dyrt og vomndt men i min eøyne så absolutt verdt det..
kjæretsen min støtter men i mine valg men legger ikke press på meg som han sier er det jeg som skal leve med min kropp og uansett hva han sier vil ikke det hjelpe så lenge jeg ikke er fornøyd selv.. jeg skal ikke ha flere barn så kommer ikke kroppen tilbake så blir det kniven i 2007 på meg...

om folk mistrives me kroppen sin så koffer ikkje.
mamma hadde mageplastikk i feb/mars å brystreduksjon før ett par uke sia.
dettan va sånt som har hengt ijænn ætter fødselan.
ho fikk alt gratis

Jeg kommer til og løfte puppene og trene bort mest mulig av det jeg har lagt på meg. Skulle det ikke være nok så kommer jeg til og spare opp til og fikse dette også.
Men før noe av dette skjer så skal jeg være sikker på at jeg ikke skal ha flere barn. Har to og tror det holder med det, men må være sikker. Skal også spare til laser opperasjon til sambo sine øyne og det er litt viktigere.
Men jeg hadde så absolutt lagt meg under kniven hvis jeg hadde hatt penger.
Klem

Skjønner godt ka du meiner..
Eg har plenti til overs på kroppen etter to svangerskap..
Men er litt pingle og er redd for sånt..
Og himla dyrt..
men får eg plager med det so vil eg nok vurdre da sterkt ja!!

Det er ikke en aktuell problemstilling engang for meg - tar meg ikke råd til det - hvor skulle jeg ta DE pengene fra[8|]

Nei, vet du hva - selvtilliten hos oss jenter er altfor ofte knyttet opp til ALT som har med utseende å gjøre. Mannen min synes jeg er vakker selv om jeg ikke er noen fotomodell, og han elsker meg sånn jeg er...

Selvsagt kan det være deprimerende å se seg selv i speilet om en bare ser på skavankene, men JEG skal ikke la DET styre meg til å bruke en masse penger som kunne vert brukt på viktigere ting til å endre på kroppen min.

Barnet mitt (barna, kansje jeg får flere?) kommer til å elske meg uansett hvordan jeg ser ut.
Barn har skjønt mye mer enn mange voksne: det er ikke utseendet som teller - uansett hva vi tror.. [;)]

koss fekk ho det gratis??
ka gjor ho for å få det til??

ORIGINAL: nemi.marselia

ho fikk alt gratis

Vist det hadde blitt et stort problem så hadde jeg gjort det. Men hadde ikke hatt penger til det..
Men går jo an og trene magen vel?

Det er ikke en aktuell problemstilling engang for meg - tar meg ikke råd til det - hvor skulle jeg ta DE pengene fra

Nei, vet du hva - selvtilliten hos oss jenter er altfor ofte knyttet opp til ALT som har med utseende å gjøre. Mannen min synes jeg er vakker selv om jeg ikke er noen fotomodell, og han elsker meg sånn jeg er...

Selvsagt kan det være deprimerende å se seg selv i speilet om en bare ser på skavankene, men JEG skal ikke la DET styre meg til å bruke en masse penger som kunne vert brukt på viktigere ting til å endre på kroppen min.

Barnet mitt (barna, kansje jeg får flere?) kommer til å elske meg uansett hvordan jeg ser ut.
Barn har skjønt mye mer enn mange voksne: det er ikke utseendet som teller - uansett hva vi tror..

Kunne ikke sagt det bedre selv....

ORIGINAL: lilly80

koss fekk ho det gratis??
ka gjor ho for å få det til??

ho fikk alt gratis

ho hadde gått opp i vækt di ætter svangerskapan, så tok ho a sæ masse.
brøstan fikk ho pga di va så tong.
d va vest a helsemessie årsaka.
brøstan fysiske plaga magen psykisk eller nåkka sånt
litt innvikla skreve då.
di tar sånt opp t vurdering på sykhuse

er enig i at mangen no til dags fikser i hytt og pine.. men det er jo kanskje mangen som sliter skikkeli med det og!!
Mannen min bryr seg heller ikkje om eg ikkje ser ut som ein fotomodell..
Eg er slett ikkje forøyd med meg sjølv... har sikkert 40 kilo for mykje på kroppen.. klarer eg å slanke meg ein gang so vil eg få den henge magen.. det er ikkje noko eg berre seier.. han henger alle rede[:D]
da er det vel bedre å ordne det enn å gå rundt ha det følt med deg sjølv??
Seier ikkje at eg skal..er so pysete[:D][:D]
ORIGINAL: Eva

Det er ikke en aktuell problemstilling engang for meg - tar meg ikke råd til det - hvor skulle jeg ta DE pengene fra

Barn har skjønt mye mer enn mange voksne: det er ikke utseendet som teller - uansett hva vi tror..

Kunne ikke sagt det bedre selv....

Bra sagt Fiorelina! Skriver under på den!

Men jeg kommer nok til å trene, men mest fordi jeg liker det!

ho fikk alt gratis

gratis? why?

ORIGINAL: Lisemor84

ho fikk alt gratis

åja, nu ser æ d...[:-]

gratis? why?

Folk må for min del gjøre akkurat hva de vil med sin egen kropp, men jeg ville ikke gjort noe sånn. Kommer til å gjøre det jeg kan for å få tilbake kroppen min, men om jeg ikke blir seende ut som en fotomodell så er det helt i orden. Man er nå som man er, og får bare gjøre det beste ut av det syns jeg[:)] Man ser jo ikke alltid like lekker ut i et svangerskap heller, men hva ofrer man ikke for de kjære barna?[:)]

Jeg har lagt inn silikon i mine bryster. Har slete med spiseproblem fra jeg var tenåring til rund 23. (likte ikke noe mat)
Slet veldig med at jeg ikke hadde så mye pupper og fikk tilslutt støtte fra min mann han likte det ikke men ble med på det. Kosta oss 24 000 kr så det er mye penger.
Nå skal de vær sakt at jeg har ikke lagt inn pamla pupper. Var på70A og er nå i dag 70C.
Har tatt bort svette tjærtlene under armen men fikk det igjeom sykehuset. Tror ikke jeg kommer til å gjør noe mer med kroppen men har full respekt for de som vil og ikke vil.
Nå vet dere dette om meg jenter [:D]

ja koffer ikkje.
jør d man sjøl vil me sin egen kropp.
å d ska av å t ikkje mykje t før at man bi litt meir fornøyd

jeg kunne tenke meg å lagt meg under kniven,hvis jeg ble meget missfornøyd da[&:] tror jeg.....

Vet faktisk ikke helt hva jeg ville gjort [8|]
Tror jeg ville gjort alt jeg kunne for å godta kroppen min slik den er/blir.
Det ville i såfall være absolutt siste utvei!

Back
Topp