Under gjennomsnittet

Prinsemamma23

Betatt av forumet
I dag var jeg hos JM, der hun målte symfysemålet mitt.:) Det ligger under den røde streken, hun sa jeg trengte ikke å forberede meg en stor baby.:D

Vekta har ikke så mye med å få den ut.. Det er hodeomkretsen som oftest avgjør :)

Heldig. Gjør meg ikke noe mtp fødselen om babyen blir stor, men storebror var stor å vokste i rakettfart så fikk aldri den ordentlige baby følelsen :-/ har lyst på det denne gangen, men kan sikkert bare glemme det;-p

Spennende å se hva det viser seg å være :) min er beregnet til å foreløpig bli 2% over gjennomsnittet. Det er ikke så mye da. Eller er jeg dårlig i matte? :p

Spennende å se hva det viser seg å være :) min er beregnet til å foreløpig bli 2% over gjennomsnittet. Det er ikke så mye da. Eller er jeg dårlig i matte? :p
2% er jo ingenting.. Alt innenfor 15% +/- er innefor normalen. 2 % er jo bare noen gram.. :) så nøyaktig greier de ikke å måle uansett, så kan like gjerne være 5% under liksom... :)

Jeg er akkurat på kanten av det grønne under den rød streken, og gutten ligger over gjenomsnittet :p De er ofte bekymret for at barnet er lite når det er slik, men ikke alltid det stemmer :)

Her måler Jm alltid over den røde streken, mens legen alltid måler under streken - innenfor det grønne :P heldigvis følger det en stigning da, det er det viktigste...

Hadde sf måla gjennomsnitt streken med dei to eldste, og dei var store (4,5 og 4,3). Tenkjer igrunn at størrelsen ikkje betyr så mykje, så lenge hodet ikkje er stort ;-p

Hadde sf måla gjennomsnitt streken med dei to eldste, og dei var store (4,5 og 4,3). Tenkjer igrunn at størrelsen ikkje betyr så mykje, så lenge hodet ikkje er stort ;-p
Hodet og skuldra kan gjerne være gjennomsnittlig ;) førstemann hadde hodeomkrets på 36cm. Tror det er ganske gjennomsnittlig?

Back
Topp