Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja :F det er helt sykt hvor fort det egentlig har gått...til vår måned er igang! HURRA![]()
Vet! Synes de siste ukene har flydd avgårde. Kun 11 dager til termin her, det er så spennendeJa :F det er helt sykt hvor fort det egentlig har gått![]()
men nå som jeg bare går å venter så blir dagene lengre jammen
![]()
Stemmer detVet! Synes de siste ukene har flydd avgårde. Kun 11 dager til termin her, det er så spennendeDu har også tidlig i måneden sant?
Gleder meg også massemassemasseStemmer deter 9 dager igjen her
rart å tenke på at det er Max 3 uker igjen
men veldig godt å
for jeg gleder meg sånn til å se han
![]()
![]()
Synes de første månedene gikk saaaaaakte. Men vet ikke hvor de siste har blitt av. ÆææhHele svangerskapet har gått fort. Bortsett fra uke 20-28!![]()
Ser den! Jeg har første dag med permisjon i dag og det kjennes helt fantastiskGått kjempefortMen nå som termin er rett rundt hjørnet og det er full overforsvømmelse i kroppen, smerter og tungt, så går dagene treegt nå syns jeg..
JIPPIJIPPI og hurrax3!Jippi![]()
Uff, høres ikke noe godt utGått kjempefortMen nå som termin er rett rundt hjørnet og det er full overforsvømmelse i kroppen, smerter og tungt, så går dagene treegt nå syns jeg..
JaGleder meg også massemassemasse![]()
Ser den! Jeg har første dag med permisjon i dag og det kjennes helt fantastiskEr for øvrig mild oversvømmelse her og, samt at det begynner å bli ganske så tungt så jeg trenger ikke så mange dager med fri før hun gjerne kan komme
![]()
![]()
Hos meg har det kommet gradvis de siste to månedene, har heldigvis stagnert litt i det siste. Måtte gi opp ringene for lenge siden og bruker støttestrømper så ofte jeg orker. 38+6 i dag. Garantert mest vannKommet dor fult siste uka. 38+3 i dag. Klarer ikke bite tenna sammen pga vann i kinn/kjeven. Haha, huff gleder meg til å blk ferdigGått opp 1,2 kg siden fredag også. Håper og tror det er mest vann
![]()
3x3 hurraHurragått kjempefort!
![]()
Samme herJa endelig er det snart vår måned
Håper junior finner ut av det er helt ok å komme 1-2 uker før termin![]()
Ja endelig er det snart vår måned![]()
Håper junior finner ut av det er helt ok å komme 1-2 uker før termin![]()