Unødvendig utstyr

Ja, det er litt ekstra stas, noe fra da søsteren min og jeg var små, noe etter Kidsa hennes. Og så har vi en niese som er ett år eldre hvis vi også har fått arve en del. Veldig heldige der :)

Men er også noe eget med å kjøpe babyklær da :)
Mhm greit med en fin blanding:D:D

Husker ikke hvilket merke det er, men den har sånne ugler og sjiraffer i lyseblå, man får den i rosa også å så mener jeg man får sengesett med samme mønster :-)

Hun slet med MYE luft i magen, opplevde noe bedring med MAM, men ikke helt bra den heller. Hadde kjøpt inn en haug med Aventflasker jeg kasta.. (var brukt, så litt ekkelt å selge dem)

Babyredet brukte vi i nøyaktig 2 uker så det var ganske unødvendig.:) vuggen hadde jeg fra før, men den ble heller ikke brukt.

Artig å se hva noen syns er veldig nødvendig og andre ikke har brukt i det hele tatt:P

Ammepute, nyfødtstol til badebaljen. hadde sikkert ikke trengt sengen heller siden han nekter å ligge i den

Smokk er vel det eneste som ikke blir brukt her. Men jeg vil gjerne at hun skal ta det, så vi prøver litt hver dag også håper jeg hun tar det etterhvert. Veeeldig tungt at hun bruker meg som smokk...

Smokk er vel det eneste som ikke blir brukt her. Men jeg vil gjerne at hun skal ta det, så vi prøver litt hver dag også håper jeg hun tar det etterhvert. Veeeldig tungt at hun bruker meg som smokk...
Er det samme her gitt.

Back
Topp