Umulig valg [emoji26]

For en forferdelig situasjon dere står i.
Sender deg en stor klem! :Heartred
 
Krysser fingrene for dere og sender mange klemmer [emoji173]️
 
Krysser alt som krysses kan! Masse lykke til i dag :Heartred
 
Igjen- en overdose med gode klemmer og tanker deres vei[emoji173]️
 
Lykke til i dag
 
❤️❤️
 
Får håpe dere får god informasjon som gjør valget enklere. Jeg snakker med deg på andre tråder som om det blir baby i august (/juli), som f.eks da vi diskuterte barn nr. 4, men det ligger liksom i bakhode likevel hvilket vanskelig valg du har foran deg. Håper dere som foreldrepar i alle fall kommer til samme konklusjon om hva som vil være rett valg for dere. Det vil jo bli ekstra vanskelig uansett hva dere gjør om dere konkluderer ulikt om hva som vil være rett valg. Sender klemmer og skulle ønske jeg kunne hjulpet deg på noe vis:Heartred
 
Lykke til i dag! Håper som de andre at dere får god info som vil gjøre det lettere å se hva som blir mest rett/minst feil å gjøre. :Heartblue
 
Last edited:
Lykke til.
Håper fremtiden ser klarere og helst også lysere ut for dere etter møtet
 
Ønsker dere masse lykke til! Dere er satt i en uvirkelig situasjon med et umulig valg! Har fulgt med på tråden din men ikke klart å skrive noe før. med to barn i den virkelige verden og en i magen er det lett å forstå at dette er fryktelig. Glad dere bruker tid på det vanskelige valget deres. Jeg har selv hatt en i magen og en utenfor med et stort behandlingsopplegg og apparat rundt seg. Han er fortsatt i behandling men ikke så hyppig nå som 1 året da jeg gikk gravid med nr2. Alle situasjoner er ulike så det kan ikke sammenliknes men sykepleiere, leger, sosionomer rundt oss var veldig flinke til å tilrettelegge for oss. De var en fantastisk støtte og hjelp under hele tiden og selv om det var slitsomt med en i magen og en i hyppige narkoseundersøkelser og behandlinger, så fikk vi det til. Det ble mye enklere da nr2 kom ut! Det er ikke lenge igjen av svangerskapet ditt, så snakk med teamet rundt sønnen deres, for det er mye de kan bistå dere med i de mest vanskelige månedene som du også er gravid. Lykke til i samtalen i dag!
 
Får håpe dere får god informasjon som gjør valget enklere. Jeg snakker med deg på andre tråder som om det blir baby i august (/juli), som f.eks da vi diskuterte barn nr. 4, men det ligger liksom i bakhode likevel hvilket vanskelig valg du har foran deg. Håper dere som foreldrepar i alle fall kommer til samme konklusjon om hva som vil være rett valg for dere. Det vil jo bli ekstra vanskelig uansett hva dere gjør om dere konkluderer ulikt om hva som vil være rett valg. Sender klemmer og skulle ønske jeg kunne hjulpet deg på noe vis:Heartred

Ja, Jeg tenker på akkurat det samme når vi diskuterer i andre tråder og jeg får et stikk i hjertet av det. Jeg synes det er så flott at du, krølle..., klarer å forholde deg såpass rolig og saklig til dette (i alle fall som du gir uttrykk for), og at du også klarer å se fremover selv om ting er usikkert.

Alle gode tanker i dag! Tenker på dere hele tiden!
 
Håper dere har fått noen flere svar i dag :Heartbigred
 
Fikk vondt i hjerte av å lese dette krølle [emoji24] for en uvirkelig situasjon å være i, kan ikke engang tenke meg hvordan det er!
Etter å ha fulgt deg på prøver forumet så vet jeg at du er sterk, og vet hva du må gjøre. Sender deg bøttevis med styrke og klemmer [emoji173]
 
En liten oppdatering herfra.

Vi var jo i samtale med ønh/barnekreftlege på fredag. De var fullt klar over hele situasjonen vår, og hadde også pratet med legen min på kk.

Plan A blir nå noen uker fremover som går med til kartlegging av tumorutbredelsr hos lillegutt. Ultralyd og MR i narkose, pluss blodprøver en gang i uken (tumor kan visst klusse til blodplatene). Deretter skal lillegutt starte med betablokkere i et forsøk på å stanse videre tumorvekst. Dette skal han bruke så lenge jeg er gravid. (Tumor kan ikke gi fjernspredning, så det er kun et lokalt problem). Så sant tumor ikke fortsetter å vokse, kan de da vente med oppstart av steroider og cellegift til ungen er ute. Hvis tumor vokser på behandling med betablokkere, og det er nødvendig med cellegift-start tidligere, kan den bittelille i magen hentes ut fra og med uke 33. Det er bare 12 uker til!

Etter mange timers avveiing og diskusjon, er vi nå nesten sikker på at det blir en liten sommerbaby på oss. Faktisk så sikker at vi har gått til innkjøp av en multivan for å få plass til hele flokken med barneseter, vogn og bagasje...

Tusen takk for alle tanker og hilsener på veien! Dere er gull verdt! [emoji173]️
 
Så godt å høre!!
Tårer i øynene her, er ikke engang mulig å kunne sette seg inn i følelsesbildet dere har vært gjennom. Veldig glad på deres vegne at dere får god forståelse og veiledning [emoji173]
 
Back
Topp