Umulig sovestilling

Elisabeth 21

Forelsket i forumet
Det er umulig å finne en god sovestilling for tiden...

Kan ikke ligge på siden for da prøver bare småen å sparke seg ut via ribbeina mine. Ligger jeg på ryggen så får jeg nesten ikke puste siden jeg er så tett i nesen. Men ender opp med å våkne på ryggen.

Hvordan sover dere? :)

Vil gjerne ligge på siden pga bekkenet. Men får sterke protester innenfra... ;) Så blir sånn halvveis på rygg og halvveis på siden, gjerne med en babydyne under magen. Vet det blir verre. Mot slutten sist var det jo helt umulig å få lagt seg til godt. :p

Vil gjerne ligge på siden pga bekkenet. Men får sterke protester innenfra... ;) Så blir sånn halvveis på rygg og halvveis på siden, gjerne med en babydyne under magen. Vet det blir verre. Mot slutten sist var det jo helt umulig å få lagt seg til godt. :p

Får begynne å sitte og sove når magen blir enda større :p vet ikke helt hvordan jeg skal få noe søvn når han sparker så mye. Han blir jo bare sterkere og sterkere :D

Her også har det begynt å bli vanskelig, å ligge på magen går ikke lengre og ligge på ryggen blir jeg bare uvell av og på sidene gjør det vondt i bekkenet, men det er det eneste som er fysisk mulig men jeg må snu meg hvert 10.min så det er ikke mye søvn om dagen, og fortsatt er det 15uker igjen som skal bli enda tyngre! Haha:p

Her også har det begynt å bli vanskelig, å ligge på magen går ikke lengre og ligge på ryggen blir jeg bare uvell av og på sidene gjør det vondt i bekkenet, men det er det eneste som er fysisk mulig men jeg må snu meg hvert 10.min så det er ikke mye søvn om dagen, og fortsatt er det 15uker igjen som skal bli enda tyngre! Haha:p

14 uker og 2 dager til termin her!

Klarer nesten ikke vente til han kommer ut. Og aner virkelig ikke hvordan jeg skal få sove de neste 14 ukene x)

Jeg sover på siden med en pute mellom beina og dytter kanten på puten under magen :) de to siste dagene har jeg sittet å sovet pga intens halsbrann.. :(

Jeg sover kun på høyresiden.. Sikker på at kroppen min kommer til å bli skeiv til slutt :/

Jeg får ikke til å puste om jeg ligger på venstre eller ryggen.. Å kan ikke ligge sånn halvveis på rygg/siden for da får jeg vondt i magen.. Tipper jeg sitter å sover før ungen er ute :P

Her og er det kinkig! Bytter fra side til side hvert 15. minutt! :P

Ikke mulig å ligge på ryggen, da blir jeg bare svimmel. Ligger som regel på høyresida, er slik jeg lettest sovner og den stillinga jeg finner behagelig. Bytter litt mellom venstre og høyre side ila natta. Surrer litt av teppet under magen slik at den støttes godt, så deg blir behagelig :)

Æsj, å sove var det beste jeg visste før jeg ble gravid..
Jeg kan ikke sove på sidene for da protesterer skuldrene. Ryggen blir vond om jeg sover for mye på ryggen og magen ruller jeg jo ned fra. Så for meg blir det halvveis på siden/magen. Bytter side hvert 10. minutt på grunn av at jeg må bytte til den kalde delen av puta/madrassen :P

Æsj, å sove var det beste jeg visste før jeg ble gravid..
Jeg kan ikke sove på sidene for da protesterer skuldrene. Ryggen blir vond om jeg sover for mye på ryggen og magen ruller jeg jo ned fra. Så for meg blir det halvveis på siden/magen. Bytter side hvert 10. minutt på grunn av at jeg må bytte til den kalde delen av puta/madrassen :P
Signerer denne ;) Alle stillinger blir vonde over tid. Har en vanlig pute mellom beina og under magen, det hjelper, men i det siste våkner jeg av at puta er borte og finner den godt beskyttet av mannen :D Tror han må få seg en egen kosepute til jul ;)

Nå har jeg bygd meg opp, som sist, med tre puter i ryggen, inntil opp mot veggen, så jeg sitter halvveis å sover.. eneste stillingen der jeg såvidt får meg litt søvn...

Signerer denne ;) Alle stillinger blir vonde over tid. Har en vanlig pute mellom beina og under magen, det hjelper, men i det siste våkner jeg av at puta er borte og finner den godt beskyttet av mannen :D Tror han må få seg en egen kosepute til jul ;)
Haha, ja, han får få seg en egen pute..!! Har du prøvd å bruke ammepute..?

Sover med pute mellom beina... Men ligger ikke godt uansett ... Våkner gjennom hele natta:confused:

Back
Topp