Hva gjør man når man får cravings på croissanter med nutella sjokolade i (sånn som selges i Hellas) og så får man ikke tak i det??? En venninne sier at man kan kjøpe lignende i Norge, men hvor..? Dør litt nå fordi jeg fikk så lyst på det :-O :-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv de på 7/11!! Best i verden!De chocolate au pain har for mørk sjokolade, jeg har vurdert de det er nutella som frister mest. Og baking blir vanskelig fordi det er jo søndag i dag. Girer meg sikkert skikkelig opp nå, og så får jeg tak i det i morgen og da blir jeg såååå skuffa
Jasså, da skal jeg prøve de i morgen den dag! Skal prøve én før jeg har en avtale i morgen, sånn at jeg kan ta med meg noen hjem etter avtalen hvis jeg er enig med deg hehePrøv de på 7/11!! Best i verden!
Haha!!Jasså, da skal jeg prøve de i morgen den dag! Skal prøve én før jeg har en avtale i morgen, sånn at jeg kan ta med meg noen hjem etter avtalen hvis jeg er enig med deg hehe
Jeg skulle vel helst sett at de kom til meg, men skjønner jo at det kan bli vanskelig hahaDu skal se at det ikke er så umulig som du tror. Det beror bare på hvor mye innsats du vil legge inn i å få det du vil ha.
Ja de selger nutella på Meny bl.a. Den er dyr da, for det er importvare, men det er jo godt det blir en nødløsning om jeg ikke får tak i ferdige som er godeTror faktisk Hatting har fryste som skal varmes. Også tilsetter du sjokoladepålegg selv Men får man tak i nutella her til lands?
De selger på mange bensinstasjoner og kiosker. Og matbutikker som har ovn og steiker wienerbrød og slikt selv.
Blir en nødløsning, men bakeren bruker ofte veldig mørk sjokolade og det er ikke like godt :/ skal ut på rundtur i morgen og se hva jeg finnerKjøp ferdige croissanter og fyll de med nutella selv! De har kanskje ferdige hos bakeren også?
Lykke til med jakten imorgen da!Blir en nødløsning, men bakeren bruker ofte veldig mørk sjokolade og det er ikke like godt :/ skal ut på rundtur i morgen og se hva jeg finner
Hehe du får si ifra hvordan det gikk. Jeg gjør meg klar, noen MÅ jo ha noe. Men tror jeg kjøper nutella og butterdeig i tilfelleMmm, fikk lyst på selv! Tror jeg på ut på jakt i morgen også
Hehe du får si ifra hvordan det gikk. Jeg gjør meg klar, noen MÅ jo ha noe. Men tror jeg kjøper nutella og butterdeig i tilfelle
Har spist 2 fra 7/11, kjøpte 3 tyrkiske på Grønland og en fra vanlig butikk. Kjøpte også butterdeig og nutella så nå er jeg vel covered en ukes tid hahaJaa! Her måtte jeg improvisere og det ble hjemmelagde boller med melkesjokolade i midten, Mmm hva med deg?