Umulig cravings

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hva gjør man når man får cravings på croissanter med nutella sjokolade i (sånn som selges i Hellas) og så får man ikke tak i det??? En venninne sier at man kan kjøpe lignende i Norge, men hvor..? Dør litt nå fordi jeg fikk så lyst på det :-O :-O

De har de ganske mange steder, men stort sett har de en mer firkantet form her i norge og kalles chocolate pain :)

De chocolate au pain har for mørk sjokolade, jeg har vurdert de ;) det er nutella som frister mest. Og baking blir vanskelig fordi det er jo søndag i dag. Girer meg sikkert skikkelig opp nå, og så får jeg tak i det i morgen og da blir jeg såååå skuffa :P

De chocolate au pain har for mørk sjokolade, jeg har vurdert de ;) det er nutella som frister mest. Og baking blir vanskelig fordi det er jo søndag i dag. Girer meg sikkert skikkelig opp nå, og så får jeg tak i det i morgen og da blir jeg såååå skuffa :p
Prøv de på 7/11!! Best i verden!

Prøv de på 7/11!! Best i verden!
Jasså, da skal jeg prøve de i morgen den dag! Skal prøve én før jeg har en avtale i morgen, sånn at jeg kan ta med meg noen hjem etter avtalen hvis jeg er enig med deg :D hehe

Du skal se at det ikke er så umulig som du tror. Det beror bare på hvor mye innsats du vil legge inn i å få det du vil ha. :)

Kjøp ferdige croissanter og fyll de med nutella selv! :-) De har kanskje ferdige hos bakeren også?

Tror faktisk Hatting har fryste som skal varmes. Også tilsetter du sjokoladepålegg selv :) Men får man tak i nutella her til lands?

Du skal se at det ikke er så umulig som du tror. Det beror bare på hvor mye innsats du vil legge inn i å få det du vil ha. :)
Jeg skulle vel helst sett at de kom til meg, men skjønner jo at det kan bli vanskelig haha :D

De selger på mange bensinstasjoner og kiosker. Og matbutikker som har ovn og steiker wienerbrød og slikt selv.

Tror faktisk Hatting har fryste som skal varmes. Også tilsetter du sjokoladepålegg selv :) Men får man tak i nutella her til lands?
Ja de selger nutella på Meny bl.a. Den er dyr da, for det er importvare, men det er jo godt :) det blir en nødløsning om jeg ikke får tak i ferdige som er gode :D

De selger på mange bensinstasjoner og kiosker. Og matbutikker som har ovn og steiker wienerbrød og slikt selv.

Kjøp ferdige croissanter og fyll de med nutella selv! :-) De har kanskje ferdige hos bakeren også?
Blir en nødløsning, men bakeren bruker ofte veldig mørk sjokolade og det er ikke like godt :/ skal ut på rundtur i morgen og se hva jeg finner :D

Blir en nødløsning, men bakeren bruker ofte veldig mørk sjokolade og det er ikke like godt :/ skal ut på rundtur i morgen og se hva jeg finner :D
Lykke til med jakten imorgen da! :-)
Du får oppdatere med smakstest! :-)

Som regel steker 7/11 og bensinstasjonene de selv, bestiller de i esker fyrste klare til steking. Du får spørre om å få kjøpe frosne om du liker de, så kan du ha et lite lager i fryseren og steke etter behov :-)

Mmm, fikk lyst på selv! Tror jeg på ut på jakt i morgen også ;)
Hehe du får si ifra hvordan det gikk. Jeg gjør meg klar, noen MÅ jo ha noe. Men tror jeg kjøper nutella og butterdeig i tilfelle ;)

Jaa! Her måtte jeg improvisere og det ble hjemmelagde boller med melkesjokolade i midten, Mmm ;) hva med deg?
Har spist 2 fra 7/11, kjøpte 3 tyrkiske på Grønland og en fra vanlig butikk. Kjøpte også butterdeig og nutella så nå er jeg vel covered en ukes tid haha :D

Back
Topp