Umulig å sove

Du får dunke litt hardt i mannen din[emoji23]....så han våkner !
Må av og til riste litt ekstra hardt i han her og, men han våkner i allefall!
Her er mannen innstilt på at han skal ta seg av ungen på natta, så er vel litt med det også, derfor han vpkner lettere når jeg vekker han.
Jeg kan slå han rett i hodet med knyttneven uten at han våkner... Foreløpig har vi en grei fordeling da, jeg tar på natt og han står opp på mårran. Og da mener jeg hver eneste morgen, så jeg er heldig der:) Blir spennende nå som vi får to.... Heldigvis sover toåringen veldig greit på natta da, det skal være sagt!

Jeg kan slå han rett i hodet med knyttneven uten at han våkner... Foreløpig har vi en grei fordeling da, jeg tar på natt og han står opp på mårran. Og da mener jeg hver eneste morgen, så jeg er heldig der:) Blir spennende nå som vi får to.... Heldigvis sover toåringen veldig greit på natta da, det skal være sagt!

[emoji23][emoji23]
Så bra at dere deler sånn på det da! Bra[emoji4]
Her har sønnen vår fast våkentid kl 23.30, så er det som regel i 3 tida, og så kan det være hver time fram til 06, eller at han sover litt mer sammenhengende ! Så da er jeg glad han hjelper [emoji4]

Meget lite søvn her i natt og. Dratt på meg en forkjølelse ett par dager før termin :-P akkuratt som det ikke holder med å være gravid... hehe! :-D

Meget lite søvn her i natt og. Dratt på meg en forkjølelse ett par dager før termin :-P akkuratt som det ikke holder med å være gravid... hehe! :-D

Ååååh! Så kjedelig![emoji31]
Ja,det var toppen av kransekaka! Håper du kommer deg fort !

Her la vi oss kl 00. Og når jeg holdt på å sovne , så våknet sønnen vår !
Han hadde tisset seg ut så da ble det fullt skift på både han og senga ! Og han skulle jo ikke sove med det første når det var ordnet!
[emoji23]

Back
Topp