Umulig å logge seg på forumet

Snartmammatilto?

Flørter med forumet
Hei
For få ut LITT frustrasjon må jeg bare skrive her. Jeg har forsøkt å komme inn igjen her i to uker etter å ha blitt logget ut automatisk. Trykker glemt passord, oppretter nytt passord og får ALLTID opp ikke gjenkjent bruker. Må gjøres noe med dette, tror man mister mange medlemmer her :/ Fikk endelig på en måte jeg ikke husker tilsendt passord og logget inn med Mail og ikke brukernavn. Fingers crossed for at jeg forblir her inne :)

Nå er jeg 13+3 og er meget lettet over å ha fortalt på jobb. Hvor langt er dere på vei?

Jeg blir alltid logget ut av appen etter en viss tid inaktivitet.... Logger inn med epost hver gang, har av og til opplevd å få melding om noe feil (aldri lest de meldingene, for de forsvinner så raskt), men jeg bare avslutter appen helt, og logger inn på nytt. Da går det som regel bra.

Jeg er 10+5 i dag [emoji4]

Skjedde akkurat det samme med meg, bare at jeg aldri fikk det i orden etter å snakke med admin osv her heller, de sa det var fikset men kom meg ikke inn uansett. Endte med at jeg måtte lage ny bruker, det var kjedelig da jeg hadde hatt den en stund, mistet også dagboken min pluss tilgang til skjult forum..

Skjedde akkurat det samme med meg, bare at jeg aldri fikk det i orden etter å snakke med admin osv her heller, de sa det var fikset men kom meg ikke inn uansett. Endte med at jeg måtte lage ny bruker, det var kjedelig da jeg hadde hatt den en stund, mistet også dagboken min pluss tilgang til skjult forum..
Hei.

Såvidt jeg kan huske så fungerte vel brukeren din helt bra når vi testet den. Men dette vil jeg gjerne finne ut av. Kan du sende meg en mail med info om den gamle brukeren?

Hei Snartmammatilto.
Det ser ut som du har prøvd å logge deg inn med brukernavn gjentatte ganger. Man skal bruke epost for å logge inn. Det står det når du prøver å logge deg inn
1f609.png
Hvis du har problemer med å få nytt passord så kan du selv sende en mail til kundeservice@sandviks.com å be om ett nytt.

Hei.

Såvidt jeg kan huske så fungerte vel brukeren din helt bra når vi testet den. Men dette vil jeg gjerne finne ut av. Kan du sende meg en mail med info om den gamle brukeren?

Hei.
Ja jeg fikk mail om at dere hadde prøvd to ganger og at brukeren da fungerte helt fint, var bare så rart at den ikke fungerte på noen måte når jeg selv skulle logge inn :/

Jeg hadde også problemer, pga passordbytte. Men så husket jeg det gamle passordet, og det funka! Veldig rart da, men så lenge det funker:)

Hørtes veldig kjent ut. Både problemet og svarene om at alt fungerer når det testes. Hjelper lite hvis vi ikke kommer inn. Tydelig at det er en stor svakhet i appen. Holdt på en uke med samme styret. Ser i app-store at flere klager på det samme i anmeldelse av appen.

Her har jeg ingen problemer.... Bestandig konstant innlogga? Rart. Kjedelig at dere opplever det slikt...

Back
Topp