Umotivert på jobb!

Narren

Narren
Herre guuuuud kor umotivert det går ann å bli. Hadde egentlig bestemt meg for å slutte i jobben min i januar 2013. Vi fant ut at vi skulle heller bli gravid slik at jeg slapp å bli "hun nye gravide" ble gravid kjapt og var delvis sykemeldt gjennom hele svangerskapet og junior kom 2 mnd før tiden så slapp "billig" unna mtp jobben. Etter endt permisjon i februar i år hadde jeg egentlig lyst å slutte framdeles men vi hadde jo lyst på to barn. fant ut siden jeg ble så fort sykemeldt sist at det var greit å være her slik at jeg ikke ble "hun nye gravide" igjen. Ble gravid i april og ble sykemeldt omtrent med en gang grunnet ekstrem svangerskaps kvalme og stigende blodtrykk. Ble lissom logget av på jobben med en gang. Desverre døde babyen i juli og måtte leite dypt dypt inni meg for å motivere meg for å gå tilbake til dritt jobben enda en gang. Gikk greit og fikk litt flow og ting gikk egentlig greit så fikk jeg endelig positiv test igjen nå for en uke siden og ALL motivasjon ble bare sugt ut av meg. Får meg ikke til å gjøre en pøkk....

Har egentlig ikke noe poeng med innlegget men måtte bare pøse ut litt og da fikk jeg brukt 10 min av arbeidsdagen på noe. 87 min igjen... av denne dagen...
 
Kan du ikke søke etter andre jobber og se hva som skjer? Ikke kult å tvinge seg på jobb hver dag
 
Kan du ikke søke etter andre jobber og se hva som skjer? Ikke kult å tvinge seg på jobb hver dag

Blir nok delvis sykemeldt om et par uker om det går bra med graviditeten og det samme skjer som har skjedd to ganger før(at blodtrykket stiger) så er bare å bite i eple og holde ut. De har gode ordninger i permisjon etc så er nok vært noen pytone uker. Får holde meg oppdatert på BV;)
 
Back
Topp