umenneskelig...

mettemor!

Elsker forumet
... å stå opp kl halv 5!!!!!!!!!! Trett, sliten, kvalm.... [:'(] Var litt enklere å være gravid med førstemann når man bare kunne tenke på seg selv gitt..... NYYYT detdere som er førstegangsgravide!! Sinnsykt slitsomt å ha en som våkner annenhver time hele natten og som er morgenfugl deluxe!!!
Det var morgenens frustrasjon fra meg..
Håper alle får en kjempefin dag! [:)]

halv 5 er det natta, syns det var hardt med halv 7 idag også jeg... nå har jeg fått trykket i meg en skive med nugatti, må ha noe mat ellers kommer kvalmen sigende... men skal ikke klage, for har ikke vært sååå dårlig at jeg har spydd enda!
Ha en fin dag mettemor!

I KNOW!! [;)] jeg har i tillegg 3 barn som skal opp. 2 som skal på skolen og må ordnes mat til osv. Ikke akkurat digg å stå å smøre matpakker, (les: pølser) når alt man egentlig vil er å gå å spy og rett i seng [:'(] hehe..[:D][:D]

Deer godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn[:)] Vi var opp kl 6 imårrest og det å smøre skive til lillemann var en prøvelse asså[:'(] Kvalmen er på topp,men spyr heldivis ikke enda[:D] Holder mote oppe enda så det er[;)] Gleder meg til i august for da begynner lillegulle i bh så kan jeg kanskje få slappet litt av iløpet av dagen[:)] Mannen min jobber fra 7-23 stortsett hver dag,så er ikke mye hvile på meg om dagen,men jeg overlever[:D]

ORIGINAL: mettemor!

... å stå opp kl halv 5!!!!!!!!!! Trett, sliten, kvalm.... [:'(] Var litt enklere å være gravid med førstemann når man bare kunne tenke på seg selv gitt..... NYYYT detdere som er førstegangsgravide!! Sinnsykt slitsomt å ha en som våkner annenhver time hele natten og som er morgenfugl deluxe!!!
Det var morgenens frustrasjon fra meg..
Håper alle får en kjempefin dag! [:)]

SIGNERER den, det er myyye bedre og være gravid første gang sånn sett...
Jeg er jo sykmeldt så det er jo rett og rimelig at jeg står opp når ungen våkner tiiiidlig men det er tyngre nå som jeg er gravid jaa...

Jeg står ALDRI opp med barna før kl 7 jeg... har heller aldri gjort det!

Har alltid vært natta til kl 7, men jeg hadde nok sliti med å stå opp selv 7 og nå, i dag lå jeg til 8.30...

ble visst to innlegg fra meg...

Kjenner det er etxra tungt denne runden ja,men jeg har mini hjemme,så vi kan jo heldigvis sove lenge....
ALTFOR lenge faktisk,for i dag våknet vi ikke før litt over halv 10 [8|]

kjenner til det der gitt! jenta her på 2 år sov vel over for første gang for en uke siden, og har FAKTISK fortsatt med det! MEN hun vokner 05.30 HVER DAG!

Det hørtes slitsomt ut ja..... skal ta det til meg og nyte å være førstegangsgravid[:)]

ORIGINAL: Blåmann

Det hørtes slitsomt ut ja..... skal ta det til meg og nyte å være førstegangsgravid[:)]

Samme her!! Hadde jeg måtte stått opp 05.30 når mannen står opp hadde jeg nok slite noe enormt. [&:] Herlig å kunne sove til jeg våkner av meg selv - som er en gang mellom 9 og 11 [8D]

ORIGINAL: hannemoor

kjenner til det der gitt! jenta her på 2 år sov vel over for første gang for en uke siden, og har FAKTISK fortsatt med det! MEN hun vokner 05.30 HVER DAG!

Huff... Håper jeg slipper å vente sååå lenge før han sover en hel natt gjennom... Han har sovet 2 netter tilsammen uten å våkne... (Fra kl 19-05) Ellers våkner han opp et par ganger i løpet av natta... Sovner med en gang igjen når han får smokken og kosepleddet da.. Før gikk det greit å gi litt melk kl 5 og sove videre til kl 7, men nå er det ikke tale om lengre. Han bare SKAL opp! De 2 fortennene har nesten kommet fram nå, så det er nok de som plager ham litt ekstra for tiden... Snart ett år, men har fått bare 2 tenner enda! Håper resten kommer smertefritt og fort! [8D]

Tusen takk for all oppmuntring! Godt å høre at det ikke bare er meg som er sliten og lei til tider, selv om jeg ikke unner noen det!! Neste uke begynner pappapermisjonen og han skal være hjemme i 6 uker. Det blir deilig å være 2 om det en stund og håper kvalmen har gitt seg til han skal tilbake på jobb! [:)]Dagen ser iallefall ut til å bli fin og jeg har jo værdens blideste og hærligste gutt så skal vel egentlig ikke klage!! [;)]

Back
Topp