ulykkeshelg...

x1xtonje07

Forumet er livet
ikke nok med at emily og pappan kræsjet i helgen... en god kamerat av meg kræsjet med motorsykkel i Oslo, og nå viser det seg at han må amputere beinet... stakkars gutt... men heldigvis mistet han ikke livet da... noen ganger er det ikke så lett å bo et lite sted, for skjer det noe med noen herfra kjenner man dem nesten garantert...[:'(] for ikke lenge siden mistet jeg jo en god kamerat i motorsykkelulykke, og tidligere har min beste venninne og to gode venner mistet livet - på bare noen år...

Det var da ulykksalig mange rundt deg som er uheldige i trafikken [&:] Trafikken tar mange liv, og ødelegger dobbelt så mange! Er mismotigende å tenke på at uansett hvor god sjåfør du er så kan du ikke beskytte deg mot trafikk-idioter [:o]

noen av disse var idioter i tafikken da... her i bygda har folk en lei tendens til å kjøre litt for fort til tider... men allikevel er det jo veldig vondt å miste de. Bestevenninnen min mistet livet på grunn av en forbanna fyllekjører som kjørte i henne bakfra. Det er vel det mest meningsløse man kan oppleve...

ja endel minner kommer tilbake når sånne ting skjer ja... men heldigvis mistet jeg ikke to av de personene jeg har mest kjær her i verden da [:)] er veldig takknemlig for det..! [:)]

Back
Topp