Ulykkesfugl nr 1.

Stakkars deg, håper at du blir bedre fort [:D] God bedring, og lykke til på jobb-
intervjuet[:)]

Det var maks uflaks!! God bedring [:)]

Uff det hørtes vondt ut! Ha riktig god bedring, håper det gror fort!

Ring trygdekontore å hør om pleiepenger eller sykemelding på far selv. Ellers kan han bruke og de 10 dagene på barne. Når du går hjemme så er de til når du ikke kan ta deg av barne. Har satt meg litt inni disse tinga siden far må vær borte litt [;)]

Æsj!! Hørtes skikkelig kjipt ut! Får håpe du "heales" fort, og kan koose deg i jula. Blir nok kos uansett da.. [;)]

God bedring!

Klem fra meg![:)]

Stor trøste klem.... Men lurte på en ting, hvordan har du fått til å knekke kravebeinet tre ganger? Du må jo være till forsiktig, og den unskuldningen tror jeg ingenting på.... Tror det heller jane og tarsan senarie [;)][;)][;)]

Nb. Skal man slenge seg rundt i boligen, sørg for madrasser på gulvet...[:D][:D]

Bare tuller, fint du får hjelp.

ønser deg masse god bedring, og lykke til å jobbintervjuet i morgen[:)]

ORIGINAL: silke

Stor trøste klem.... Men lurte på en ting, hvordan har du fått til å knekke kravebeinet tre ganger? Du må jo være till forsiktig, og den unskuldningen tror jeg ingenting på.... Tror det heller jane og tarsan senarie [;)][;)][;)]

Nb. Skal man slenge seg rundt i boligen, sørg for madrasser på gulvet...[:D][:D]

Bare tuller, fint du får hjelp.

Haha [:D] Nå lo jeg godt her [:D][:D]

Vel, første gangen jeg brakk kravebeinet så var jeg vel 2 år eller noe.. ramlet ned fra trappen hos tante og onkel.
2 gangen var jeg rundt 6 eller noe?! Da skulle jeg klatre over gjerdet til naboen og man kan si jeg heller falt over...
3 gangen var jeg vel 17 år tror jeg og da gikk jeg tur med en rottweiler (ikke min og typen sin) Han så en ball og dro meg etter seg over en diger jernstang og knakk kravebeinet mitt rett av..

Jeg må vel kanskje legge til at jeg er ei skikkelig vimse.. slår meg så og si stadig vekk.. veldig moro [:)]
Flinkest i denne verden til å knuse glass tror jeg...
Klarte til og med å knuse hele dusjkabinettdøra en gang for jeg lukket den opp for hardt (en gang betyr ca 6 måneder siden)

Huff, det hørtes vondt ut. Men du får ta det med ro, så går det bra tilslutt. God bedring.

Back
Topp