Ulykkesfugl nr 1.

panterinnen

Gift med forumet
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset...
Var så flink at jeg falt i dag når jeg skulle hente posten og jah... jeg brakk kravebeinet!!
Sitter her med armen i en sånn rar ting som skal holde den oppe som går rundt ryggen og som gjør jæææææævli vondt.. Bare lyst til å begynne å grine jeg [:(][:(][:(][:(]
Kjæresten må ta seg fri fra jobben også [:(]

Mamma kommer hit på fredag da så hun kan ta seg av Sander. Tom-Stian må jo jobbe han stakkar..
Dette kunne jo ikke passet dårligere! [:(][:(][:(]

huff da[&:]
hørtes ikke bra ut...
god bedringsklem fra meg[:D]

Oioioi!! God bedring!!

Uff[:(]du få ha god bedring!!

au da!! [:(] Klem til deg og god bedring!![:)]

Huff det høres vondt ut! Da er det bare å ta livet med ro.
Go bedring!!
Mange trøsteklemmer!!

Au, det hørtes fryktelig vondt ut.[:(] God bedring!

oi så uheldig da....jeg vet hvor vondt det er å brekke kravebeinet.[:'(]

god bedring!

Uff stakkars , hørtes ikke no gøy ut...[:(]
Sender deg en godbedringklem jeg[:)]

Huffo & huff!! Det hørtes veldig vondt ut.. Kan du ikke ta smertestillende heller, du ammer kanskje..?
God bedring..

Au og uff. God bedring!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅHHH! *En forsiktig trøsteklem som ikke gjør vondt til deg!*

Håper det blir fort bedre, og at moren din kan hjelpe deg med alle tingene du skal!

GOD BEDRING!!!!!

M

Kjedelig, ta det med ro og ta tiden til hjelp...god bedring!!

God bedring..[:)]

Au au, det er ikke mye koselig rett før jul, og med en liten en hjemem i tillegg [:(]
God bedring, håper du kommer deg igjen fort!

Huff, stakkars deg da!!!! Må bare ta det med ro å prøve å slappe av du nå da...
Mange trøsteklemmer fra meg [;)]

Huff og huff høres veldig vont ut.
Er du permisjon enda??? Da kan far overta den og du får sykemeldig. Så lenge mor ikke kan ta av seg barne så har dere rett på det.
Masse lykke til

Huff da! Hørtes ikke noe særlig ut nei! [&:]
God bedring!!!

Tusen takk.. snille dere er [:D][:D]

Kan heldigvis ta smertestillende, ellers hadde jeg bare lagt meg ned for å døø (overdriver litt nå)
Er ikke i permisjon siden jeg ikke hadde jobb når Sander kom så han kan vel ikke akkurat ta seg noe fri heller for å si det sånn.. Heldigvis så er et venstre armen, gjør jo mesteparten med høyre [:)]

Men får ikke løftet Sander og sånn og da blir ting litt vasnkelig.. er vel bedre om noen dager sikkert.. Brukket kravebeient 3 ganger før så vel.. hehe.. Er vant til det, men utrolig irriterende akkurat nå!

Og jeg som skal på jobbintervju i morra [:(] Skal dra da.. må nesten det! Får bare bite tenna sammen og hive på med morfn og hele pakka.. haha... Guuuud det tra lang tid å skrive med en hånd [8D]

Back
Topp