ulykke?

a1989

Glad i forumet
Jeg å kjæresten min var ute å kjørte nå akkuart, jeg satt på og han kjørte. Vi kjørte inn i rompa på en bil på e18 i ganske stor fart. Det er kun airbag på fører siden og den løste seg ut. Der jeg satt er det ikke airbag men hadde på meg bilbelte og kjenner at jeg har hatt det på for har vondt i brystet. Er det noen som har vært med på noe lignende? gikk veldig bra med oss men tenker på den lille inne i magen[:(] skal sjekke det i morgen. men lurer på om noen har vært med på det samme og alt gikk bra?

usj, Kjedelig å oppleve. Godet du ikke har mere vondt. Dra til legen uansett hvordan formen er. Godt å få en sjekk, samt at da er det dokumentert om  det kommer senskader. Man kan gjerne føle seg litt mørbanket dagen derpå..

Har ingen erfaringer med det, men sender deg en klem. Babyen er godt beskyttet inni bekkenet ennå så jeg tror det gikk fint jeg. Men godt at du får sjekket det i morgen.

Huff, det var sikkert skummelt. Går sikkert bra med den lille siden det er så tidlig ennå[:)]

Tusen takk for mange fine svar:) er så glad denne siden er funnet opp er så mye hjelp å få her[:)] Var til sjekk i dag og det var bra hjertelyd på fosteret[:D][:D][:D]
Men bekymra som jeg er så tenkte jeg på etterpå om det kan ha fått noen andre skader? eller er det så lite enda og godt beskyttet? er 12 uker p vei i morgen.

Off [&:]

Jeg tror det at det er lite sannsynlig med andre skader når hjertelyden var fin. Vet ikke så mye om det, men fosteret er jo godt beskyttet inni deg ennå. Og om det hadde blitt skadet er det jo såpass skjørt at det sannsynligvis hadde dødd? Så nå som du har fått konstatert fin hjertelyd synes jeg du skal prøve å ikke bekymre deg :) Dette går fint!

Back
Topp