Ulvehunger

Chranne

Betatt av forumet
Hei! Flere en meg som trykker i seg om dagen? Altså hvordan skal dette gå? Spiser hele tiden og føler jeg ikke blir mett. Hvis jeg ikke spiser så fantaserer jeg om diverse mat så jeg får helt vann i munn [emoji85].

Heeeelt likt! Så håper det bremser snart!:hilarious:

Jeg har hatt det såå jeg også, men det har begyntå bli litt bedre den siste uka.

Har samme følelse som deg, og på toppen av det er mat hver 2-3 time det eneste som holder kvalmen på et overkommelig nivå. Jeg kommer til å bli såååå tjukk hvis ikke kvalmen gir seg og treningsenergien returnerer...

Jeg er sulten og spiser hele tiden, men "heldigvis" orker jeg ikke så mye hver gang. Så totalt blir det ikke altfor mye mat i løpet av dagen. Glad for at jeg spiser, og orker tanken på mat, egentlig :)

Jepp [emoji85] er sånn kvalmen min føles, som om jeg konstant er ihjel sulten [emoji33]

Ja!! Jeg kan vanligvis gå i evigheter uten å bli særlig sulten, men nå blir jeg helt desperat bare noen få timer etter sist måltid...

Begynte å spise frosne druer - har ikke behov for å spise heeeeele tiden lenger da. :)

Hadde ca. to uker hvor jeg var konstant sulten føltes det som, men det har gått litt over nå heldigvis :)

Litt godt å høre at vi er flere. [emoji86] Hver natt våkner jeg av sult å må stå opp for å spise frokostblanding. Har også fått tilrettelagt en ekstra lunsjpause på jobb, må spise veldig mye, veldig ofte. Håper det gir seg snart..[emoji15]

Back
Topp