Ulvehunger

Orangedrops

Flørter med forumet
Har fått kjenne på sikkelig ulvehunger de siste ukene. Kjennes ut som magen har et endeløst hull,blir liksom aldri "mett" noen ganger :) litt irriterende,kjenner dere noe til det? Hva hjelper evt?

Jeg har dager hvor det går Max en time etter jeg har spist så begynner magen å rumle :o pleier å spise mindre men oftere de dagene. Og drikke masse vann!

Har hatt endel dager der jeg er supersulten. Spiser ofte men prøver å holde det sunt, så helst grovbrød, gulrøtter eller frukt.

Har fått kjenne på sikkelig ulvehunger de siste ukene. Kjennes ut som magen har et endeløst hull,blir liksom aldri "mett" noen ganger :) litt irriterende,kjenner dere noe til det? Hva hjelper evt?

Dette er kjipe greier!!! Har hatt det i flere mnder. Noen ganger går desverre ingenting:(. Må bare vente til det stabiliserer seg:(.

Men noen ganger hjelper det å spise 2 egg på 2 brødskiver/havregrøt/skikkelig middag/og gjerne skikkelig middag til lunsj XD

Lykke til! Føler med deg <3

Uff ja! Har sånne dager Jeg også! Noen ganger gir det seg ikke før jeg spiser noe søtt etter jeg har spist mat :/

Uff ja! Har sånne dager Jeg også! Noen ganger gir det seg ikke før jeg spiser noe søtt etter jeg har spist mat :/

Sånn har jeg det om dagen også :P
Etter at jeg spist meg mett, føler jeg på en måte at jeg må bli mett én gang til, av noe annet :O noen ganger hjelper det med en brødskive med Nugatti, eller en is med sjokolade :P samtidig som den dårlige samvittigheten sniker seg frem til slutt, hver gang..

Her også! Føler meg nesten konstant sulten!

Føler også at jeg MÅ ha noe søtt etter middag :o har gått opp 10 kg og jordmor sier jeg må følge med på vekta.. Er 25+6 :)

Back
Topp