Ulvehunger

ML85

Forelsket i forumet
Flere som er konstant sulten? Jeg er til vanlig småspist(kan gå en hel arb.dag uten mat) Skjønner ikke hvordan det her skal ende. Fortsetter hungeren slik så ruller jeg til jul :eek:

Åja.. Her tar d ikke lang tid etter et måltid før jeg er skrubbsulten igjen :) Magen kjennes helt tom ut.. Blir vel rund i kantene før året er over ja:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åja.. Her tar d ikke lang tid etter et måltid før jeg er skrubbsulten igjen :) Magen kjennes helt tom ut.. Blir vel rund i kantene før året er over ja:)

Bra vi er flere:D I dag har jeg måttet ha øverste knappen i buksa åpen. Mon tro om det er all maten el.om livmora som vokser:p

Vi spiste middag for en og en halv time siden, og nå er jeg kjempesulten! Idag tok det en time før jeg var sulten igjen etter frokosten, og igår gikk det ikke lang tid etter den posen med pommes frites at jeg var tom igjen. La meg sulten. :/ Lurer på om jeg begynner å få sånn hunger jeg også...

Godt det er flere:rolleyes: Syntes ikke jeg gjør noe annet enn å se i kjøleskapet:p

Ikke jeg heller:p føler meg ekstremt lite produktiv på jobb for tiden. På konstant jakt etter noe å putt i munnen vett:confused:

Kjenner litt på den jeg også ja. Men jeg tenker at man skal putte inn med god samvittighet, det går heller på HVA man putter inn ;)
Drikker en Smoothie hvis jeg kjenner jeg blir sulten raskt etter hovedmåltidet jeg, det holder magen i sjakk i allefall en liten stund ;)

Aprilbaby❤️

Back
Topp