Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er og sulten hele tiden. Søstera mi kommer til og bli oppgitt av meg da hun skulle hjelpe meg og gå ned noen kg(hun er PT) og hun vil vell se at jeg heller går opp. Hun vet ikke om graviditeten enda. Men blir ikke så lett og gå ned når jeg spiser 5-7 ganger til dagenJeg er sulten KONSTANT! det skal bli godt når det er over. Av erfaring gir det seg ca i uke 20 hos megfler som er sulte heletiden her?
jeg får spise så mye jeg kan nå, før jeg ligger rett ut med kvalme
![]()

Haha nei det er ikke så lettEr og sulten hele tiden. Søstera mi kommer til og bli oppgitt av meg da hun skulle hjelpe meg og gå ned noen kg(hun er PT) og hun vil vell se at jeg heller går opp. Hun vet ikke om graviditeten enda. Men blir ikke så lett og gå ned når jeg spiser 5-7 ganger til dagen![]()
Så bra du gikk ned litt daJeg også kunne helst hatt middag til hvert måltid!! Blir ikke mettoff kjenner mest jeg gruer meg!
Hadde også ca 4 kg jeg skulle ned nå etter jul, hadde gått ned ca 1,5 av de så det var ei lykke!! Men blir vell ikke flere![]()
Ja da må du bare hive innpå mens du kanSå bra du gikk ned litt dajeg har gått ned 30kg, og trenger egentlig å gå opp
og jeg kommer til å gå ned enda mer pga kvalme snart.. må bare pøse på nå skjønner jeg
![]()

Det pleier jeg å ha til vanlig, men nå frister det fsktisk ikke så mye. Det er litt deiligJeg har et enormt søtsug!! Lyst på cola zero og sjokolade hele tiden![]()
det kommer nok senere tenker jeg
Det pleier jeg å ha til vanlig, men nå frister det fsktisk ikke så mye. Det er litt deiligdet kommer nok senere tenker jeg
![]()

Må innrømme at jeg også hadde søtsug før jeg ble gravid, men graviditeten hjalp ikke akkurat på nei 
Jeg er en sikkelig godtemoms, så jeg vet at den kommer på topp når kvalmen er overHehe, skulle ønske jeg hadde det som deg - er jo mye sunnere og bedre for både deg og babyMå innrømme at jeg også hadde søtsug før jeg ble gravid, men graviditeten hjalp ikke akkurat på nei
![]()