Ultrlyd

Jomfruen78

Betatt av forumet
Hei igjen..

Kommer endel fra meg i dag ja..

Har hørt at det er bare 1 ultralyd som er vanlig, stemmer dette?? [:(]

Man får en ultralyd i uke 18 men ellers må du betale for det selv på private klinikker.

Takker.. [;)]

Lurer litt på om jeg vil ha flere. Vet du hva sånt koster?? Er det bare å ringe for å få time?? Litt grønn her. [:D][:D]

Det er kjempe gøy å få se de igjen senere i svangerskapet[:)] Prøv å søke på internett eller ta kontakt med legen din for å høre om de har privatklinikker der du bor!

I Oslo er det bare å bestille. Du kan få 3d ultralyd også. Det koster ganske mye...Ca 800 kr. Kommer litt ann på hvor du gjør det. På Volvat koster det i hvertfall 800 kr.
DET ER VERDT DET!!!![;)][;)]

takker... greit med litt input på dette området..

Egentlig er det litt lite med kun 1 syns jeg.

Takk for det.

Vet det er en Volvat klinikk i området her. Selv om det koster litt, er det verdt det gitt..

Må nesten det. [;)]

Er så genialt med disse sidene, får svar på ting en lurer på med en gang.

Takk igjen. [;)]

Du kan jo satste på at du venter tvillinger, da får du ofte ultralyd![:D] Jeg får det hver fjerde uke pga tvillingskap, og på slutten enda oftere. Det syntes jeg er helt genialt!

Så spennende med tvillinger da.. Gratulerer så mye, og lykke til.

[;)]

ja det stemmer, eller du kan betale det selv. Ca 1000 kr tror jeg..? Skulle det skje noe feks blødninger, pleier man å få flere ul.

Jeg var på innvendig ul i forrige uke pga blødning, skal på ny kontroll om to uker. Aldri så gæernt at det ikke er godt for noe [:D]

ORIGINAL: Jomfruen78

Så spennende med tvillinger da.. Gratulerer så mye, og lykke til.

[;)]

Takk takk. Ja det er kjempespennende, vi gleder oss masse til å bli "dobbeltforeldre"![:D]

Back
Topp