Ultratone, i love it!

• Trådstarter Trådstarter Ty
  • Opprettet Opprettet

Ty

Forelsket i forumet
Jeg fikk ikke bort magen etter fødsel. Gikk masse turer og spiste sunn mat. Men magen gikk ikke bor!. Så fortvilende.
Så prøvde jeg ultratone som er en biostimulator. Gikk ned 1 cm pr behandling. Kunne nesten ikke tro det var sant.
 I LOVE IT! emoticon

www.microderm.no De beste anbefalinger!

Skal legge ut før og etter bilder. Kommer i morgen...

Venter spent på bilde!
Sliter selv noe veeldig med å få vekk magen! jeg trener kjempemye. noen ganger opptil 2timer pr dag! men magen blir ikke mindre:( veldig demotiverende!
i tillegg har jeg ei lav vekt..tenker vel litt at det eneste som vil hjelpe er å operere..men er jo alt for pyse til å faktisk gjøre det!
skal gå inn å lese litt om dette..aldri hørt om faktisk!

Prøver å legge inn bilder... Men får beskjed om at filen er for stor... Hmmm... Prøver mer jeg...

Noe ala Bailine jo.. Det og funker jo, men DYRT!

Takk for tipset :) Dette skal testes ut! Bestilt time til mandag, kun 450,- for prøvetime :) 

Takk for tipset :) har veldig lyst å prøve det, men hvor lenge varer resultatet hvis man ikke går opp i vekt?

Hvor mange behandlinger har du tatt?

Jeg betalte 350 for min prøvetime...
3 500 for 10 timer... Helt klart det beste som jeg har gjort.

I kveld skal jeg klare å legge ut bildene. Får beskjed om at de er for store. Men skal få det til i kveld.

Gikk ned 1 cm pr behandling.

Bayline eller hva det heter er vist billigere maskiner og færre kopper. Har jeg hørt da.
Jobber med bilde nå:)

Prøvde du å slanke deg på annen måte i tillegg i perioden du tok behandlingen? Og trente du noe samtidig?

Nei ikke noe slanking eller endring av kost. Men prøvde å begrense sjokoladen... Thithi

Det var jo helt UTROLIG da!! :) Gleder meg til å prøve... Håper jeg får like bra resultater som deg :)
Hvor lang tid er det mellom hver behandling?

Alt mellom 1 uke. til 2 pga litt stress med to små:)

Skal ta fem behandlinger til nå. Skal legge ut nye bilder da!

Er så glad, så gravid ut lenge etter jeg hadde født.

Var så fortvilende.

Nyt dagen alle sammen!

www.microderm.no

Back
Topp