Ultraportalen i Trondheim

Det er altså helt håpløst å bestille privat UL her i Nordland, tom i Bodø var det ventetid fram til mai-juli. Så nå har jeg bestilt time i Trondheim :) det er ca.7 timers kjøring, men jeg SKAL vite kjønnet på babyen :D har time på mandag, så kjører vi på søndag og overnatter på hotell + en tur på IKEA, det gledes! :D
Det jeg lurte på var om noen av dere har erfaring med Ultraportalen? Er 19+0 i dag, og lurer på om de kommer til å slå på 3D kanskje? Vet jo at man ikke får noe "bra" bilde før etter uke 25... Men hadde vært spennende å kikke på nurket i 3D også ;)

I alle dager. Dere får vel OUL? Har dessverre ingen erfaring med ultraportalen, men så gøy at dere fikk time så fort da, så blir ikke ventetiden så mye lengre :)

Har vært på OUL, men fikk ikke se kjønnet skjønner du :p:D vi ska til USA i midten av mars, og da MÅ jeg bare vite det, for da skal det hamstres baby stæsj :D:D:D

Det var laaang ventetid:o bra du fikk time i trondheim da, selv om det er langt å kjøre. Blir en liten ferietur også:)

Ja, blir en liten kjærestekosetur :love017 og forhåpentligvis får vi eeeendelig vite hvem som bor i magehuset :smiley-bounce012

De slo på 3D da jeg var der i uke 8 iallefall :) Jeg tror opplevelsen varierer litt ut fra hvilken av jordmødrene som er på jobb. Noen forklarer mye, andre forklarer lite. De setter jo av 45 min til undersøkelsen, men vi var bare inne i ca 15 min i uke 8. Da blir minuttprisen relativt høy :P

Sniker fra juni. God erfaring med ultraportalen fra dette og forrige svangerskap. De brukte 3D litt da jeg jeg var der på tidlig ul i uke 11 faktisk. Fått vite kjønn i uke 11 begge de siste gangene også. Bare spør dem du, det er fantastiske damer som jobber der med veldig god erfaring i kunnskap. Skal tilbake om to uker for en liten ekstra sniktitt på frøkna mi jeg også:)

Åjsann...til DEN prisen var det jo utrolig kort besøk jao_O
Skal prøve å dra ut tiden lengst mulig og stille masse spm. :D

Vi fikk også 3D-bilder der på tidlig UL i uke 11 - de har bra utstyr der. Hadde en god opplevelse, men som Mirogram påpeker er det ikke alle som tar seg god tid - spør dem hvis du lurer på noe:)

Sniker fra juni. God erfaring med ultraportalen fra dette og forrige svangerskap. De brukte 3D litt da jeg jeg var der på tidlig ul i uke 11 faktisk. Fått vite kjønn i uke 11 begge de siste gangene også. Bare spør dem du, det er fantastiske damer som jobber der med veldig god erfaring i kunnskap. Skal tilbake om to uker for en liten ekstra sniktitt på frøkna mi jeg også:)

Så bra at du er fornøyd :D vi gleder oss veldig til mandagen!!:D

Vi fikk også 3D-bilder der på tidlig UL i uke 11 - de har bra utstyr der. Hadde en god opplevelse, men som Mirogram påpeker er det ikke alle som tar seg god tid - spør dem hvis du lurer på noe:)

Måtte du betale ekstra for bilder, eller er det inkl.i timesprisen? :)

Jeg hadde "sjefs" jordmora der, hun tar seg kjempegod tid! :) Fikk også 3D når jeg var der, 14 uker var jeg da :)

Joda, så det nå ;)

Jeg skal dit i Mars, gleder meg utrolig mye. Synd at På vei i Bodø er nedlagt, dem var så utrolig snille og flinke de jordmødrene. Som du skriver blir det en lang tur men jeg ser også på turen som en kjærestetur :-)
Du må skrive hvordan det var på Ultralydportalen når du kommer hjem. Og kjør forsiktig

Jeg skal dit i Mars, gleder meg utrolig mye. Synd at På vei i Bodø er nedlagt, dem var så utrolig snille og flinke de jordmødrene. Som du skriver blir det en lang tur men jeg ser også på turen som en kjærestetur :)
Du må skrive hvordan det var på Ultralydportalen når du kommer hjem. Og kjør forsiktig
Takk :D kjæm med oppdatering etterkvært;)

Vi fikk heller ikke vite kjønn på oul, så dro på ultralydportalen i uke 26. Der så hun kjønnet etter 1min ;) Var en fantastisk opplevelse, selv om ikke alle bildene ble like bra pga måten babyen lå på og foranliggende morkake.. Men fikk 5-6 fine bilder av lille jenta vår ;)

Da var vi kommet heim etter ett par fine dager i Tr.heim :) fikk vite at det blir ei lillesøster, artiiiiig :woot: var ikke heeelt slik forventet...var inne i 15 min, så vi hadde visst ikke sjefs jordmora :wtf: men alt i alt, vi fikk jo vite kjønnet! håper det stemmer og at hun ikke hadde det for travelt :D

• Liker
Reactions: H&H
Da var vi kommet heim etter ett par fine dager i Tr.heim :) fikk vite at det blir ei lillesøster, artiiiiig :woot: var ikke heeelt slik forventet...var inne i 15 min, så vi hadde visst ikke sjefs jordmora :wtf: men alt i alt, vi fikk jo vite kjønnet! håper det stemmer og at hun ikke hadde det for travelt :D

Gratulerer så mye!
Da kan du shoppe som bare det på turen! Tenk så mye fint du kommer til å finne i USA :D vi får forhåpentligvis vite om det er jente eller gutt neste onsdag hvis alt går bra på OUL.

Gratulerer så mye!
Da kan du shoppe som bare det på turen! Tenk så mye fint du kommer til å finne i USA :D vi får forhåpentligvis vite om det er jente eller gutt neste onsdag hvis alt går bra på OUL.
Tusen takk :D

Back
Topp