ULTRALYDTRÅDEN

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Her kan vi skrive om ultralydene våre, poste bilder om noen har lyst å dele:Heartred
 
Når tar man vanligvis første ultralyd dersom man ikke gjøre det privat?
 
Men får man ikke noe ultralyd på den første timen hos legen i uke 10-12?
 
Men får man ikke noe ultralyd på den første timen hos legen i uke 10-12?
Nei det er ikke vanlig, har hørt i noen tilfeller hvor termin har vært vanskelig å sette at noen har fått TUL.

F.eks når vi var gravid med nr2 hadde jeg lett blødning hvor legen var "snill" og henviste oss til UL for å bekrefte/avkrefte liv.
 
I dag har jeg vært på tul og sett et bitte lite hjerte banke har hatt en sa tidligere og prøvd lenge å bli gravide, så det var godt å få bekreftet at alt er Ok så langt. Håper de neste 6 ukene går fort, så vi kan senke skuldrene litt
 
Ultralyd idag så ett fint bankende hjerte❤️
 

Vedlegg

  • AA33048D-D9BE-4CC9-BB12-1FD7587A7656.jpeg
    AA33048D-D9BE-4CC9-BB12-1FD7587A7656.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 31
Ingen bilde, men var på øl idag. 19mm og ifølge målene 8+3.
 
Var så heldig å fikk tul på sykehuset i forhold til at jeg er innlagt med hyperemesis! Der var det et lite knøtt med bankene hjerte
 
Fått sett og hørt bankende hjerte i dag, 8+0 :Heartred Ble målt til 8+5 da, litt i tvil hva som er riktig :)
 
Var så heldig å fikk tul på sykehuset i forhold til at jeg er innlagt med hyperemesis! Der var det et lite knøtt med bankene hjerte
Gratulerer! Hvor langt på vei er du ? Huff ikke bra med HG
 
Dere som har vært på TUL, hvor mange mm var knøttet og ble du satt frem/tilbake? Ble satt en uke tilbake på min, fra 7+4 til 6+4, men samtidig målte hun mini til å være 8 mm. Ser det står at ila uke 6 er de 4-8 mm. Burde jeg ikke da blitt satt til litt senere i uka enn 6+4? Hjertet slo superbra og alt annet så perfekt ut, så ingen grunn til bekymring. Leser meg bare grønn på mm her og der.
 
Jeg var 8+0 og ble satt frem til 8+5. Embryoet målte ca 18 mm. Jeg tror 8+0 likevel er mest riktig, for jeg er ganske sikker på når eggløsning var. Tror det kan variere en del :)
 
Back
Topp