Ultralydoversikt

Skal i ultralyd 11. juli det blir ultralyd nr. 2. Var i mai men var kommet for kort til at jeg finn noe termin. Nå gleder jeg meg til å få en termin dato å forholde meg til [:)]

Sorry det tok meg så lang tid å oppdatere listen folkens. Si ifra hvis det er noen jeg har glemt.

Jeg skal på UL 11.juli!! Gleder meg sånn!!! Skal bli så godt å se nurket sammen med mannen min.

hei!! 4. Juli då ska me på ultralyd og me gleder okke veldig. kl.16.50 d va en veldig greie tid.
Forresten så lurte eg på om d går an å ta me seg unger me, he ei datter på 1 år så eg he lyst å ta me, mn d står at d isje e lov å ta me seg små unger!!!! kå seie dokke

Vi skal på ultralyd den 26. juli [:)]

hei
Har UL den 1 august[:)]

jeg har fått ultralyd time 12 juli kl 09.30. spendt på om det blir ei jente eller en gutt. visst vi får se noe da, er 16+4 nå.

Skal til ultralyd 7 juli! Bare fire dager til!!!

Jeg skal på neste ul 18 juli.

10juli

Vi skal på ultralyd imorgen!!

Va på ultralyd den 29 juni... alt va bare fint å bra..

Skal på ultralyd 26. juni.

Jeg ringte for å høre hvordan det var hvis det var noe galt, kanskje så galt at det er snakk om abort. Det er jo ikke lov i Norge å ta abort etter 18'ende uke. Hvordan stilte de seg til det?

Hun sa at de ikke fikk alle inn til ultralyd før denne fristen, men at hvis det var noe galt så måtte man ta hensyn til det. Hun dro litt på det.... Jeg hadde egentlig ultralyd 1. august, men fikk det litt tidligere.

26. juli er jeg 18 uker og 3 dager på vei. Jeg er bare så bekymra for at det er for så sent å gjøre noe hvis barnet er misdannet. Det er jo sikkert ikke det, men alle tenker stort sett at det hender ikke meg. Men jeg tenker faktisk at det like gjerne kan hende meg som noen andre.

Har dere andre tenkt på dette? Har dere snakket med lege eller annet personell om dette? Er dere over 18 uker når dere tar ultralyd?

JEG VAR OVER 18 UKER DA JEG VAR PÅ UL, FORRIGE UKE. DET HADDE JEG IKKE TENKT PÅ ENGANG. HELDIGVIS SÅ ALT FINT UT.

Back
Topp