Dere som har tatt prøven her, hvor lang tid tok det fra de mottok prøven i USA, til dere fikk svar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk svar etter rundt ti dager.
Fra dere sendte, eller fra de hadde mottatt prøven? Var der nylig dere tok den?Fikk svar etter 9 dager
Fra dere sendte, eller fra de hadde mottatt prøven? Var der nylig dere tok den?
Mine ble hvertfall signert for i USA etter 2 dager.. håper det ikke tar så lang tid å få svarLurer på det samme som deg Sendte blodprøvene med DHL Express i dag og er SÅ spent
Fra dere sendte, eller fra de hadde mottatt prøven? Var der nylig dere tok den?
Du må få en lege eller sykepleier til å ta testen for degNoen som kan forklare hvordan man gjennomfører testen hjemme før man sender det avgårde? Jeg trodde man måtte ta blodprøve som man gjør hos legen/på sykehuset, men det er jo ikke så enkelt å få til hjemme...
Ååh! Tenkte at man kunne slippe å blande inn legekontoret.Du må få en lege eller sykepleier til å ta testen for deg
Mine ble hvertfall signert for i USA etter 2 dager.. håper det ikke tar så lang tid å få svar
Du må gi beskjed når du får svar da. Er så spent selv!
Sendte pakken klokka 12 på fredagen og ble levert på mandagen klokka 10:00 amerikansk tid. I går altså, så går nok noen dager til før jeg får svar
Det skal jeg 8 dager siden den ble sendt.. håper jeg får svar snart er på ferie i Kristiansand og ser ut som de har noen andre babybutikker her klør i hendene etter å kjøpe litt ting om alt er bra på testen
Jaa, der er så kos blir nok noe unisex om jeg ikke får vite.. de ringte i dag å sa de manglet termindato og vekt det stod jo i papirene så virket som de ikke hadde startet analysen endaDet skjønner jeg godt at du gjør! Du kan jo eventuelt kjøpe noe i litt unisex farger, brunt, grått og gult for eksempel Å, det er så kos å se på babyklær <3
I dag ringte de alt var på lav risiko i magen gjemte det seg en guttDu må gi beskjed når du får svar da. Er så spent selv!
Sendte pakken klokka 12 på fredagen og ble levert på mandagen klokka 10:00 amerikansk tid. I går altså, så går nok noen dager til før jeg får svar
I dag ringte de alt var på lav risiko i magen gjemte det seg en gutt
Takk når de ringte her om dagen var klokken 13.48, i dag ringte de 15.19Så bra! Gratulerer så masse med en frisk gutt i magen!
Ringte de tidlig eller sent på dagen? Jeg har klistra telefonen på meg døgnet rundt i tilfelle de skal ringe
Takk når de ringte her om dagen var klokken 13.48, i dag ringte de 15.19