Ultralydklinikken i København-NIPT

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Dere som har tatt prøven her, hvor lang tid tok det fra de mottok prøven i USA, til dere fikk svar?

Aah, slik ja... jeg var på klinikken og tok prøven da. Men, de sendte den vel samme dag så vidt jeg husker. Var i 2018

Noen som kan forklare hvordan man gjennomfører testen hjemme før man sender det avgårde? Jeg trodde man måtte ta blodprøve som man gjør hos legen/på sykehuset, men det er jo ikke så enkelt å få til hjemme...

Noen som kan forklare hvordan man gjennomfører testen hjemme før man sender det avgårde? Jeg trodde man måtte ta blodprøve som man gjør hos legen/på sykehuset, men det er jo ikke så enkelt å få til hjemme...
Du må få en lege eller sykepleier til å ta testen for deg

Mine ble hvertfall signert for i USA etter 2 dager.. håper det ikke tar så lang tid å få svar:happy:

Du må gi beskjed når du får svar da. Er så spent selv! :D

Sendte pakken klokka 12 på fredagen og ble levert på mandagen klokka 10:00 amerikansk tid. I går altså, så går nok noen dager til før jeg får svar :P

Sendte pakken klokka 12 på fredagen og ble levert på mandagen klokka 10:00 amerikansk tid. I går altså, så går nok noen dager til før jeg får svar :p

Det skal jeg :happy: 8 dager siden den ble sendt.. håper jeg får svar snart:joyful: er på ferie i Kristiansand og ser ut som de har noen andre babybutikker her:happy: klør i hendene etter å kjøpe litt ting om alt er bra på testen:happy:

Det skal jeg :happy: 8 dager siden den ble sendt.. håper jeg får svar snart:joyful: er på ferie i Kristiansand og ser ut som de har noen andre babybutikker her:happy: klør i hendene etter å kjøpe litt ting om alt er bra på testen:happy:

Det skjønner jeg godt at du gjør! Du kan jo eventuelt kjøpe noe i litt unisex farger, brunt, grått og gult for eksempel :) Å, det er så kos å se på babyklær <3

Det skjønner jeg godt at du gjør! Du kan jo eventuelt kjøpe noe i litt unisex farger, brunt, grått og gult for eksempel :) Å, det er så kos å se på babyklær <3
Jaa, der er så kos:love7 blir nok noe unisex om jeg ikke får vite.. de ringte i dag å sa de manglet termindato og vekt:facepalm: det stod jo i papirene :bored: så virket som de ikke hadde startet analysen enda:confused:

Sendte pakken klokka 12 på fredagen og ble levert på mandagen klokka 10:00 amerikansk tid. I går altså, så går nok noen dager til før jeg får svar :p
I dag ringte de:happy: alt var på lav risiko :smiley-angelic002 i magen gjemte det seg en gutt:dummy:

Så bra! :D Gratulerer så masse med en frisk gutt i magen! :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Ringte de tidlig eller sent på dagen? Jeg har klistra telefonen på meg døgnet rundt i tilfelle de skal ringe :p
Takk:Heartblue når de ringte her om dagen var klokken 13.48, i dag ringte de 15.19:happy:

Hva sier man til legekontoret for å få de til å ta blodprøva slik at jeg får sendt blodprøva til København? Virker så vanskelig å få de til å gjøre det når det ikke er legen som har bedt om det.

Back
Topp