Ultralyden som gikk helt, helt feil..

santana

Betatt av forumet
Var på ultralyd i går, skulle vært 9 uker på vei men legen fant ikke lenger noe hjerteaktivitet hos lillegull. Har fått konstatert MA og tok piller for å fremkalle abort i går kveld. Tror det meste har kommet ut nå, føler meg bare helt tom. Vi er fryktelig lei oss begge to, kanskje spesielt siden vi hadde en exu i mai i tillegg.

Ønsker dere andre masse lykke til, dette unner jeg absolutt ingen :sad010

Så trist! :( håper på 9 mnd svangerskap neste gang!

Nei og nei, du også. Så utrolig trist. Har du vært på ultralyd tidligere dette svangerskapet og sett hjerteaktivitet?

Så utrolig trist :'( Vi fikk vite på ul at an av tvillingene hadde sluttet å utvikle seg. Det blir jo ikke helt det samme da vi fortsatt har en igjen. Men vi visste der var to og jeg ble veldig lei meg for den ene som ikke klarte seg og for den andre som vokser opp uten tvillingen sin. Håper spiren sitter i ni måneder neste gang! Stor klem❤️

Nei og nei, du også. Så utrolig trist. Har du vært på ultralyd tidligere dette svangerskapet og sett hjerteaktivitet?

Ja, var på ul for noen uker siden og fikk se hjerteaktivitet. Legen sa vi kunne vente oss et langt svangerskap siden jeg i tillegg har fått konstatert ekstrem svangerskapskvalme og har kastet opp hver eneste dag. Er så trist :(

Ja, var på ul for noen uker siden og fikk se hjerteaktivitet. Legen sa vi kunne vente oss et langt svangerskap siden jeg i tillegg har fått konstatert ekstrem svangerskapskvalme og har kastet opp hver eneste dag. Er så trist :(
Så utrolig trist og forferdelig for deg å oppleve. Håper det snart lykkes igjen for dere og at du da får gått helt ut.
Masse masse lykke til videre. Klem <3

Å nei, så ufattelig trist! :( det må være ubeskrivelig tungt akkurat nå. Håper det går bra med deg. Lykke til videre! :)

Så trist :( lykke til videre med prøvingen <3 det går bra skal du se ..

Kjempe trist :( sender deg en god klem ♡♡♡

Nei uff så trist :( Håper ny spire flytter inn og blir lenge ;)

så trist! føler med deg!

Nei og nei!!! Herregud så leit å høre:(
Håper det går bra med deg!!! Ta vare på deg selv. Og håper det klaffer for dere snart igjen! Masse lykke til<3

Sender deg mine varmeste tanker.. Oppdaget her en MA på torsdag, uke 10+4. Håper aborten går greit! Lykke til :Heartred

Back
Topp