Ultralyden min i dag....

Mine3nydelige

Elsker forumet
Det er en sjenert liten baby inni magen min..H*n lå på magen og krysset beina...:)
Har og morkaken fremme så derfor sparkene har vært litt av og på. Og svake innimellom. Har kjent de best når jeg har lagt på magen...
Alt var fint med den lille og hun regnet ut at terminen ble 6 januar.
Ut i fra målene på hodet ble den 6 og ut i fra målet på lår beina var terminen 3 januar..Så da er jeg 18 uker i dag..Skal skifte etterpå..:)
Og magefølelsen min stemte...
Jeg har en liten prins i magen
Og det er veldig rart..Har ikke helt gått opp for meg enda... [:)][:)]
Så var det å finne navn til lille gutten da...Hmm...

ORIGINAL: puusen

Gratulerer så mye med en prins!! :)
Har du to jenter fra før?  Jepp[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med en liten gutt i magen!!!

Blir så spent på hva som skjuler seg i min mage etter hvert som dere andre er på UL, men må vente ti dager til [;)]

ORIGINAL: PippiLottis

gratulerer så masse
[:D][:D]

Ha ha [:D][:D][:D][:D][:D] Jeg hadde rett !!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
GRATULERER !!!!!!!
Det var utrolig gøy å høre

ORIGINAL: Kidada

Gratulerer med Prinsen [:D]

(synes bare vi hører om gutter med ALLE som er på UL jo.. hehe)

Gratulere så masse me prinsen i magen!![:D]

Gratulerer så mye med vel overstått ultralyd og med den lille prinsen i magen:)

Ganske gøy at magefølelsen stemte da[:)] Hurra for en prins i magen[:D]

Gratulerer med prins i magen [:)]

Gleder meg til fredag, da skal vi på ul[:)] føler det blir en jente så det blir spennende!!

Takk takk alle sammen...Fremdeles ikke helt gått opp for meg..Men jeg har jo shoppet gutte tøy jeg før ul...:)[:D]

ORIGINAL: Snart3barnsmor20

ORIGINAL: Mine3nydelige

Takk takk alle sammen...Fremdeles ikke helt gått opp for meg..Men jeg har jo shoppet gutte tøy jeg før ul...:)[:D]

hehe, samme gjorde jeg, for hadde sååå på følelsen at det ble gutt denne gangen[:)]

Var ganske sikker siden posetiv test...[:D][:D]Kjøpte seinest på fredag..Og nå kan jeg virkelig shoppe..
Har dere funnet navn???

ORIGINAL: Snart3barnsmor20

hehe, samme gjorde jeg, for hadde sååå på følelsen at det ble gutt denne gangen[:)]

Var ganske sikker siden posetiv test...[:D][:D]Kjøpte seinest på fredag..Og nå kan jeg virkelig shoppe..
Har dere funnet navn???

Glem det..Så det nå[:D]

hehe har to gutter selv fra før og mage følelsn sa jente denne gang,og på den vanlige uln kunne hun ikke se helt tydelig,men i dag så de det tydelig og det er en JENTE[;)][;)]så det blir spennende

Back
Topp