Nå skal de første på ultralyd, så tenkte det er hyggelig med en tråd hvor vi kan dele bilder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så jeg er litt lettet og litt stresset. Graviditeten ligger på rett plass, inni livmor denne gangen , hurra! Men, jeg ble satt tilbake til 5+?. Gikk ikke an å se noe hjerteslag, men hun på sykehuset var positiv, og hun henviste meg til en ny time 17. oktober. Hvis nub er den helt tydelig hvite streken, ser det veldig ut som jente?Noen som vil gjette kjønn? 12+1
Men det kan kanskje være en annen del av kroppen også? 
Veldig usikker, jordmor ville ikke si noe om det og følte også litt at hun unngikk å viseHvis nub er den helt tydelig hvite streken, ser det veldig ut som jente?Men det kan kanskje være en annen del av kroppen også?
![]()
Vanskelig å si , men tror kanskje jente? Men det er jo tidlig enda og Nub kan jo reise seg.Noen som vil gjette kjønn? 12+1
En oppdatering herfra: Er en liten guttNoen som vil gjette kjønn? 12+1

Har en jente fra før så veldig stas!!Så gøy! GratulererEn oppdatering herfra: Er en liten guttHar en jente fra før så veldig stas!!

Så koselig, gratulererEn oppdatering herfra: Er en liten guttHar en jente fra før så veldig stas!!
Gratulerer så mye med liten gutt på veiHer kommer det også en liten guttVar ikke veldig vanskelig å se det på ultralyd på torsdag for å si det sånn! Veldig godt å se at alt sto bra til, telte 10 fingre og 10 tær. Og kunne tydelig se en liten baby som suttet på tommelen
![]()
Sniker, ville bare si at det er veldig tydelig på ul-bildet ditt at det var en gutt er en ekstra liten strek oppå den største streken - så helt tydelig guttenub ♡En oppdatering herfra: Er en liten guttHar en jente fra før så veldig stas!!
TakkGratulerer så mye med liten gutt på veibra alt stod bra til! Hvor langt var du på vei idag da du fikk det bekreftet?
jeg var 12+5, og hun var helt sikker
gikk privat.Tusentakk. Var på privat ultralyd 13+3, men var ingen tvilSå koselig, gratulererhadde du tatt nipt eller hadde du vært på privat ultralyd og funnet ut?