Jo hvis man ikke får det dekket så koster det fra 7500kr og oppover i Norge.Er ikke nipt veldig veldig dyrt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo hvis man ikke får det dekket så koster det fra 7500kr og oppover i Norge.Er ikke nipt veldig veldig dyrt ?
Sykt.Jo hvis man ikke får det dekket så koster det fra 7500kr og oppover i Norge.
Ja det kan du si..Sykt.
Jeg tok nipt 19.07 og fikk svar i Helse-Norge (under prøvesvar) på torsdag og brev i posten på fredag. Det kommer i Helse-Norge litt før brevet, men man får ikke sms om at fått ny melding i Helse-Norge, så må bare gå inn og sjekke. Alt sto bra til med den lille, ingen tegn til kromosomfeil, hverken på nipt eller på ultralyd (uke 12+5 men satt frem til 13+0).Håper det. Har jeg ikke hørt noe så ringer jeg på fredag til sykehuset som tok prøvene og spør.
Sjekket absolutt alt hver dag de siste to ukene og har ikke fått svarJeg tok nipt 19.07 og fikk svar i Helse-Norge (under prøvesvar) på torsdag og brev i posten på fredag. Det kommer i Helse-Norge litt før brevet, men man får ikke sms om at fått ny melding i Helse-Norge, så må bare gå inn og sjekke. Alt sto bra til med den lille, ingen tegn til kromosomfeil, hverken på nipt eller på ultralyd (uke 12+5 men satt frem til 13+0).
Ok, kommer nok snart, men er vel bare å ringe i morgen, det ville nok jeg gjort. Hadde tenkt å ringe på fredag hvis ikke hørt noe før det.Sjekket absolutt alt hver dag de siste to ukene og har ikke fått svar