Post dine ultralydbilder her!
Både TUL og OUL eller annet
Både TUL og OUL eller annet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraFørste TUL 7+4 de sa at alt var sånn det skulle
Yay så fantastisk
Helsepersonell tar bestandig utgangspunkt i en syklus på 28 dager i begynnelsen (før ultralyd er gjennomført og ny beregning av termin er gjort). Det er veldig vanlig å få justert termindato på ultralyd ettersom eggløsning i utgaangspunktet blir satt til dag 14/15 (husker ikke helt) av syklusen, men de fleste vil nok ikke følge dette opplegget i virkelgheten.Er spm: jeg tror kanskje jeg har beregnet terminen feil… skal på TUL på tirsdag så får det vel oppklart da, men lurte på- på terminkalkulator så spør de om første dag i siste mens, 21.04 for meg, og så syklus- jeg har tatt gjennomsnittet av mine sykluser de siste 5 mnd som var 25. men den siste syklusen min var bare 23 dager. Er det den jeg bruker når jeg kalkulerer eller gjennomsnittet? Det blir en forskjell på 5 dager! Fastlegen sa 26 januar basert på sist mens, appen sier 29 januar, men hvis jeg regner syklus på 23 dager blir det 24.01, og da er jeg faktisk 13+1 på vei idag og ikke 12+3…
Fine nurket Har du tatt blodprøven til Nipt? Er så spent på hvor lang tid det tar å få svar på den prøven, etter det jeg har lest rundt omkring kan det fort ta et par uker...Vis vedlegget 384664
Ble målt til 12+2 i dag (er 11+5)
Lille baby sprella masse og alt så fint ut.
Nakkefold var i grenseland så blir henvist til NIPT, men nesebein så bra ut så jeg er ikke bekymret
Ja den tok jeg 18/7 og har enda ikke fått svar. Er inne å sjekker flere ganger om dagenFine nurket Har du tatt blodprøven til Nipt? Er så spent på hvor lang tid det tar å få svar på den prøven, etter det jeg har lest rundt omkring kan det fort ta et par uker...
Kjipt at det skal ta så lang tid å få svar på... Men nå må det jo være like om hjørnet for din delJa den tok jeg 18/7 og har enda ikke fått svar. Er inne å sjekker flere ganger om dagen
Håper det. Har jeg ikke hørt noe så ringer jeg på fredag til sykehuset som tok prøvene og spør.Kjipt at det skal ta så lang tid å få svar på... Men nå må det jo være like om hjørnet for din del
Er ikke nipt veldig veldig dyrt ?Håper det. Har jeg ikke hørt noe så ringer jeg på fredag til sykehuset som tok prøvene og spør.