Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra TUL i går. Trodde jeg var 7+1, men ble satt tilbake til 6+1.
Får oppfølging om 10 dager. Godt å se bankende hjerte
Vis vedlegget 334429
4,7 men sitter litt med følelsen at hun var litt for kjapp. Vi får se om hun endrer noe den 11..Hvor stor var din?
4,7 men sitter litt med følelsen at hun var litt for kjapp. Vi får se om hun endrer noe den 11..
Din da? Vi hadde vel egentlig samme forventet termindato, 21.april?
Det hørtes veldig merkelig ut! Du hadde vel ikke sett hjerteslag i uke 4?? Har lest at flere nevner at feil vinkel kan gi feil måling og at spira er så bitteliten at feilmåling ikke er usannsynlig.Men frustrerende likevel4,1. Usikker på hele termindato og sånt nå, nå som han mente jeg måtte være mellom uke 4-5 (det går jo ikke for da fikk jeg jo positiv test ved eggløsning da). Han visste ikke helt hvor langt på vei man var når embryoet var så lite. Men vi så jo hjertet! Må ta en ny ultralyd for å se om noen uker tror jeg, men da blir det er annet sted
Det hørtes veldig merkelig ut! Du hadde vel ikke sett hjerteslag i uke 4?? Har lest at flere nevner at feil vinkel kan gi feil måling og at spira er så bitteliten at feilmåling ikke er usannsynlig.Men frustrerende likevel
Har hørt mye positivt om Martin Lundring på spesialist senteret på Jessheim. Tenker å bestille en time hos han om spiren fortsatt sitter etter kontroll om 1 uke.
Seriøst? Han kan ikke være helt god...Veldig. Tror ikke han hadde helt peiling. Samtidig sa han at man helst ikke skal høre på hjertet så tidlig, da embryoet er så følsomt og ikke tåler så mye, så hjertet kan stoppe da, veldig beroligende....
Har hørt mye positivt om han jeg også!
Vellykket andre ultralyd i dag 11+5.
Ble målt til 12+1, men sier at jeg er 12+0 isåfall.
Vis vedlegget 335535
Fantastisk å få høre hjertelyd for første gang ❤
Vet faktisk ikke termin ennå men om jeg går ut fra appene står det 29 eller 30 mars ja. Men det er jo vanlig at førstegangsfødende går på overtid så blir sikkert april likevelSå gøy! Da har vel vi termin samme dato? Fikk termin 30.03.21 etter at jeg ble flyttet frem. Er 12+0 i dag
Vet faktisk ikke termin ennå men om jeg går ut fra appene står det 29 eller 30 mars ja. Men det er jo vanlig at førstegangsfødende går på overtid så blir sikkert april likevel
Ja helt enig. Vil ikke være den siste igjen i gruppa heller, så da foretrekker jeg å heller være "tidlig ut" her inneEr det jeg tenker også, derfor har jeg ikke tenkt å bytte til mars-gruppen