Noen som har vært på ultralyd enda og vil dele bilder? Skriv gjerne hvor mange uker og om det var innvendig/utvendig ultralyd
16 dager til jeg skal, gleder meg!
16 dager til jeg skal, gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 333537
7+0 alt perfekt ifølge jordmor <3 beroligende å høre at det kanskje kan gå veien denne gangen <3
Her var jeg 7+2. Kunne se et bankende hjerte, ben og armer som har begynt å vokse. Baby sprellet litt også! Gynekologen sa at maskinen regnet meg for å være i uke 8, men at det kunne skyldes vinkelen. Vis vedlegget 333719
Hvor lang var din på ultralyden?
Så kjekt å bli satt fram kjente eg gledar meg allerede til neste ultralyd når eg såg bildet ditt. Tenk kor kjekt å sjå ein liten bebisVis vedlegget 334204
9+3 men ble målt til 9+5 første ultralyd i dag ❤
Fikk videoer og bilder på mobil og fikk se babyen røre på seg og jeg så tilogmed fingre! Meget spesiell opplevelse ❤
Åh ja, gleder meg allerede til neste om 2 uker ca selv. Har sikkert vokst masse på den tida.Så kjekt å bli satt fram kjente eg gledar meg allerede til neste ultralyd når eg såg bildet ditt. Tenk kor kjekt å sjå ein liten bebis
Åå, kjekt å ikkje vente så lenge til nesteÅh ja, gleder meg allerede til neste om 2 uker ca selv. Har sikkert vokst masse på den tida.
Når er din neste?
Åh da har det skjedd masse ja! Helt sikkert! er nok bare å glede seg.Åå, kjekt å ikkje vente så lenge til neste
Eg var tiidlig, 6+2 så skal me igjen 1. oktober då er eg 13+1 så då håpar eg på å sjå litt meir enn sist
Kjekt å havne i samme termingruppe som deg. Me prøvde i beint eit år før det klaffa. Så har vert mykje inne på foruma å lest uten å ha vert aktiv sjølv. Så har fulgt med på dagboka diÅh da har det skjedd masse ja! Helt sikkert! er nok bare å glede seg.
Aw så koselig da! ❤Kjekt å havne i samme termingruppe som deg. Me prøvde i beint eit år før det klaffa. Så har vert mykje inne på foruma å lest uten å ha vert aktiv sjølv. Så har fulgt med på dagboka di