Ultralydbilder!

Tul nr 2 idag ♡
Lille trille låg helt i still, men ga oss et beskjedent spark og et vink etter at legen ristet litt på magen med instrumentet :) Den hadde 149 hjerteslag i minuttet, og målte 59mm langt ❤ Ble satt frem 7 dager fra forrige ul, og den ligger nå 3 dager over menstermin i størrelse :) Fantastisk å høre hjertelyden igjen, jeg har jo vært så bekymret! Alt såg veldig fint ut, og morkaken ligger godt bak/under fosteret :)
Vis vedlegget 192049

Vis vedlegget 192050
Herlig :)

Hvor langt er du på vei nå?
Kunne de se kjønn?
 
Herlig :)

Hvor langt er du på vei nå?
Kunne de se kjønn?
Ble målt til 12+3 på ultralyden, så 12+4 idag :)
Han såg ikke etter kjønn, vi snakket om det - men han sa at det var for tidlig å se uansett fordi alt er så likt
 
Wow !!! Fantastisk flotte bilder :)
Godt å høre at alt ser fint ut med lille.
Ja, veldig fornøyd med bildene :) Vi spurte om muligheten for å se kjønn, og han sa at han kunne prøve. Kaaaanskje en liten jente til, men veldig usikkert siden det er så tidlig.
 
Ååååh! Så lykkelig <3 8+3 i dag, og jordmor bekreftet at dette stemte med størrelsen på bebbisen! Alt så bra ut med den lille som hadde hjerteslag på 174 i minuttet!

Fikk med oss fire bilder hjem, inkludert ett 3D bilde. Fikk forresten tatt utvendig ultralyd til tross for at jeg var så kort på vei - livmoren min lå vist ganske høyt oppe :)
 

Vedlegg

  • 1471596289064.jpg
    1471596289064.jpg
    57,9 KB · Visninger: 98
Ååååh! Så lykkelig <3 8+3 i dag, og jordmor bekreftet at dette stemte med størrelsen på bebbisen! Alt så bra ut med den lille som hadde hjerteslag på 174 i minuttet!

Fikk med oss fire bilder hjem, inkludert ett 3D bilde. Fikk forresten tatt utvendig ultralyd til tross for at jeg var så kort på vei - livmoren min lå vist ganske høyt oppe :)
Supert!! :D Jeg hadde utvendig når jeg kun var 7+4, så det går det også :D Men så deilig med gode nyheter :)
 
Jordmor sa ikke noe om størrelsen faktisk, men hun trodde jeg var ca 12+6 ☺️ Men ville ikke sette termindato før oul :) 161 hjerteslag i minuttet. Fantastisk
 
ImageUploadedByBV Forum1472584259.944031.jpg
Verdens dårligste ultralydapparat, men her er lille sprell med hodet ned <3
13+5 menstermin og 14+2 i følge ultralyd i dag :)
Vi skal ikke vite kjønn, men jeg syns det kanskje kunne se ut som enda en jente, men det er tidlig og dårlig apparat så alt er mulig <3
 
Vis vedlegget 194041
Verdens dårligste ultralydapparat, men her er lille sprell med hodet ned <3
13+5 menstermin og 14+2 i følge ultralyd i dag :)
Vi skal ikke vite kjønn, men jeg syns det kanskje kunne se ut som enda en jente, men det er tidlig og dårlig apparat så alt er mulig <3
Oi 4 dager frem! Så deilig :D
 
Back
Topp