Ultralyd=)

scorpio

Elsker forumet
Når skal dere på ultralyd jenter?

Jeg har fått time 6 oktober,er da 19+1 dag på vei med termin 3 mars......syntes bare det er så lenge til.

Jeg har fått time 15. oktober og da er jeg 19+3. Synes også det er lenge til og kanskje litt i seineste lageret....?[&:]

Fikk time den 13oktober, mn måtte flytte den så fikk time 15 istedet. Er 19 uker da! Er så sinnsykt lenge til![:-]

Har ikke fått time enda jeg... [8|]

2. oktober. Er da 18+3 eller noe der omkring[:)]

Va mange som hadde seine ul. Trudde det var vanlig i mellom uke 17-19. De aller fleste er jo over 19 uker når de skal på ul. Eg he ikkje fått time enda, men har vert på tidlig ul. Det var så kjekt. Men glede meg like mye til den neste og!![:D]

Har ikke fått noe brev jeg.[8|] Kan man bestille selv?

Legen sender hendvisning når en er på time rundt uke 12.. Du får i posten, eg har heller ikkje fått ennå.

Skal til ordiner ul den 20 oktober, da vil jeg være mellom 18-19 uker.. og ja det er kjempe leeeeeenge til! Men jeg kan ikke annet enn å smøre meg med tolmodighet..

har en UL utenom den ordinære neste tordag og så har jeg termin til ordinær UL den 16 september

Jeg har fått time den 8 oktober da er jeg 19 uker på vei

Jeg har fått time 14.oktober. Da er jeg akkurat 18 uker på vei!

har fått time 2 oktober, synes ikke det er så lenge til egentlig! har også fått fri hele dagen så jeg kan shoooooooooooooppe til babyen etterpå[:D]

alk skjer litt seint her hos meg..
eneste som er kommet raskt er jordmortime nr 1

Fikk endelig vite timen min i dag [:)] skal 2 oktober når jeg akkurat er 18 uker. Gleder meg masse!! [:D]

her skal jeg den 26.okt. er da 18+5 ca[:D]
men det følels som en evigheeeeeeeeeeeeet til[8|]

ORIGINAL: LineMerethe

Har ikke fått noe brev jeg.[8|] Kan man bestille selv?

Nei du kan ikke bestile selv. I såfall må du gå privat. Har akkurat vært en runde gjennom dette i dag.

ORIGINAL: *Mina min*

Har ikke fått enda. Komer vel i posten om ikke så lenge. Regner med det blir time i oktober en gang. Krysse fingre for at det ikke akkurat blir når sambo skal på jakt[:D] Er vel en mulighet å få bytte om det skulle krasje helt[:D]

Skal din mann på jakt også? blir sånne jaktenker vi da [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp