ULTRALYD...

Bibsi

Forelsket i forumet
Jeg har nå bestilt tidlig ultralyd i uke 7, pga SA (tom fostersekk) forrige gang.
Blir spennende om det er liv der denne gangen. Tvi, tvi...
Andre som skal på UL snart?

ORIGINAL: Bibsi

Jeg har nå bestilt tidlig ultralyd i uke 7, pga SA (tom fostersekk) forrige gang.
Blir spennende om det er liv der denne gangen. Tvi, tvi...
Andre som skal på UL snart?

Masse lykke til!!
Denne gangen skal det gå bra [:D]

Jeg skal på ul til torsdag. Gruer meg. Tvi tvi for at det er liv hos min spire også.

Vi får krysse fingrene for det...
Lykke til - det kommer nok til å gå veldig bra [:)]

Håper det. [:)]

[:)]

ORIGINAL: Everglot

Bestiller dere privat?

Jeg bestilte privat, men får henvisning av fastlegen min. Som jeg kan ta med dit. Så blir det ikke så dyrt. Vet ikke hva det koster jeg...?

ORIGINAL: Everglot

Huff, syns selv det er alt for dyrt, men burde fått en henvisning fra legen min iom at jeg har en del ting jeg er bekymret over...

Nå bestilte jeg dette hos min gynekolog - så det er vel ikke så dyrt som hvis man skulle dratt til privat legesenter, etc.
Sist gang når jeg hadde en SA sa gynekologen min at hun ville ta en tidlig UL ved neste svangerskap. Så følger kun hennes anbefaling.
Og det er uansett greit å få en bekreftelse på at spiren gror.

Men jeg får vel ikke akurat noe særlig utbytte av denne UL ellers. Er vel ikke så mye å se akkurat...

Tipper legen min tar UL av meg, han har apparat på kontoret[:)]

hei..eg skal ha ul om to veker...da er eg sju veker på¨veg

Jeg bestilte time i dag til ul. Fikk om 2 uker. Har bare sett frem til det helt til jeg bestilte timen. Ble med det samme litt bekymret. Enn om hormonene jeg propper i meg produserer gravidhormoner, men så er jeg det ikke allikevel. Huff, håper dette går bra.

jeg får ul neste tirsdag jeg...[:)]

jeg skal ha 22. september, er vel litt over 7 uker på vei da. Skal finne ut om det er en eller to der[:)]

Hvor bestiller alle dere jenter ul når dere skal ha det så tidlig? På volvat tar de ikke ul før uke 14..

ORIGINAL: tullemor79

jeg skal ha 22. september, er vel litt over 7 uker på vei da. Skal finne ut om det er en eller to der[:)]

jeg får i Porsgrunn pga prøverør

jeg har tenkt å bestille nå snart!!!!!!er 2 uker vente tid hos gyn her...så bare å bestille!!![:)] vil så gjerne se det lille hjertet slå...

Jegt skal på Medicus i Trondheim:-)

Jeg skal ha ul på sykehuset så det er ikke privat.

Ææææææææææææææhhhhhh!!!!! - og det er allerede i overimorra.  *redd*

Det går sikkert helt fint! [:)] Men er det ikke litt tidlig da? Har i alle fall blitt fortalt at før 6 uker er det lite å se.. Men mulig jeg er helt på jordet altså[;)] Masse lykke til i alle fall!

Back
Topp