Ultralyd...

Sonic

Glad i forumet
Er bare spendt på ultralyden 7. oktober.. Og lurer jo litt på når dere har fått ultralyd? Synes det er så uhåvelig lengee til... ÅÅÅÅ!!! :D

Ordinære 15.sept.

Hvor man ge uker er det normalt å være på vei ved ultrlyd.. Er ca 20 uker på vei når e ska inn... 

Jeg skal når jeg er 18+1 altså den 2.September [:)]
i brevet jeg fikk sto det at de tok inn mellom uke 16 og uke 20 :)
de har kanskje ikke tid før?? du kan jo ringe å høre om du får bytta til tidligere, men tenk om du får se mer da?=) 2 uker etter=)

Etter ein purring om at legekontoret må sende henvisning, skal det ha skjedd for ca 2uker sida, så eg må ringe dei på mandag å høyra om dei har mottat henvisningen frå legen. Hvis ikkje blir eg[:@][:@][:@][:@][:@][:@]    og litt til forbanna trur eg....  Men eg skal vel ha i løpet av september, då eg passere 20uker ca 23/09.. 

Det virker bare såååå lenge til!! Langt uti oktober!! He he

Oi! Ja, da har ikj jeg noe å pipe etter!! Jeg fikk time i uke 8, fordi jeg måtte slutte med allergi medisin, og fikk epp-pen istedet.. hmmm...

jeg har vært hos legen og hun har visstnok bestilt til meg, så venter på brev.
min lege sa at man alltid tok ordinær ultralyd i uke 20 (DET vet jeg ikke stemmer, alle andre sier jo fra f.eks uke 17-20, men neeeida, ikke jeg nei).. så det er vel en halv evighet til regner jeg med [8D]

skal på ordinær ul 14 september men skal på ul 18 august oxo vist e ikke får ornda me time før.skal ringe i mora[;)]

JEG SKAL NÅR JEG ER 17+6......[;)]

16. september!

ORIGINAL: GripDagen

Jeg har ikke en gang fått legetime hos fastlegen for å få helsekort og ta blod- og urinprøver etc jeg...

Jeg har fått time hos lege, men det er ikke før 4.sept...

jeg skal på ul 28. august!!!!!!! så det er jo under 1 mnd til[:D][:D] da er jeg 17+3[:D]

ORIGINAL: Sonic

Hvor man ge uker er det normalt å være på vei ved ultrlyd.. Er ca 20 uker på vei når e ska inn... 

Tror jeg er nesten 20 uker på vei når jeg skal [:)]
Har vært på 2 ul allerede, så klarer meg vel til midten av september.

28/9 har jeg fått, i uke 21. Ahus har policy på rundt uke 18, senest uke 22. Synes det var seint jeg. [&o]
Grunnen til at det skal være i mellom disse ukene er at det er da fosteret er mest like i størrelse og det er enklest å fastslå en riktig termin, så derfor er jeg ikke keen på altfor langt over på max-grensa heller.

09.09.09 skal jeg på ul[:)]

Back
Topp