Ultralyd!

squakky

Elsker forumet
Heisann!
Virker på meg som om alle her har tidlig ultralyd.. Er det noen som venter til ordinær eller? Vi er ikke helt sikre på om vi skal vente eller om vi skal dra til privat for å se.. Har veldig lyst å bare ha den ultralyden for å se at alt er ok. Var hos legen idag på kontroll og hun hørte ikke hjertelyd utenpå, men mente at det kunne være litt tidlig..
Vet jo innerst inne at alt er ok, men har litt lyst på den bekreftelsen en UL gir..

Noen meninger rundt dette?

Jeg fikk ikke høre hjertelyd før i uke 13. Da hadde han prøvd i uke 11. Så tror det er helt vanlig å ikke høre det så tidlig. Det er jo lettere å høre når livmoren er kommet over skambeinet, og det er vel i uke 12. Jeg venter til den ordinære Ul, visst ikke noe plutselig skjer. 
Men skjønner godt at du vil ha en bekreftelse på at alt er bra.
Så jeg mener at visst det beroliggjør deg å gå på Ul nå , så ville jeg gjort det. Så slipper du å tenke så mye på det og beskymre deg. Det er jo alltid kjekt å se babyen sin [;)]

Hei!
Eg venta på ordinær UL. Har fått høyrt hjertelyden ein gong, å det var i sist veke då eg var 13+3, fekk ikkje høyre den på kontrollen før, då var eg 10+5. Så det er nok litt tidli, men e verdt å venta på viss du klare da då! [:D] 
Men forstår godt den ekstra bekreftinga med UL altså, men da går opp for deg når du får hørra hjertelyden og[:D]
Vekene går kjempefort, plutseli e du komt så langt at du kan høyra hjertelyden du og[:D]
Lykke til[;)]

jeg skal og vente til den ordinære ultralyden. Fikk høre hjertelyden på sist kontroll. Da var jeg 11+2 tror jeg.

Under forige svangerskap ventet jeg til ordinær ul. Men denne gangen var det bare alt for spennende - så jeg klarte ikke å vente.
[:)]
Skal til legen på fredag. Da er jeg 15 + 1. Da rekner jeg med å få høre hjertelyden også. Gleder meg!

Back
Topp