Ultralyd...

KristinB

Flørter med forumet
Har bestilt time til privat ultralyd om en uke. Kjenner jeg gruer meg skikkelig. Er redd for at det ikke skal være noe der, eller at noe skal være galt... Har liksom ikke kjent meg så gravid den siste uken. Bare ekstremt trøtt.... Noen andre som også har det sånn? Bekymrer meg for alt og ingenting om dagen, og håper bare denne uken skal gå fort... 12 uker om en uke... Dette tar virkelig på...

Hei!
Jeg er snar 12 uker på vei. Jeg var på privat ul i ca uke 8 og etter de nye lovene skal jeg ikke til kontroll før uti uke 17-el 18 synes det er lenge å venet. Hvordan kan jeg være sikker på at spiren min har det bra oig ikke minst lever??
Nei det er nok ikke bare du som bekymrer deg. Kan nok være lurt å bestille privat da får du hvertfall sjekket at alt er som det skal[;)]
Lykke til[:D]

forstår deg godt,er gravid i uke 12 og har mindre plager no,da blir jeg litt redd for at noe er galt. det er alt for lenge og vente til uke 17/18 for å finne ut om alt er som det skal. hva koster det å ta ultra hos privatleger???? jeg mistet i fjord i uke 13 trodde jeg, men da jeg kom på ult viste det seg at fosteret hadde lagt død siden uke 8. med den gang ble jeg liksom helt pigg i uke 9 uten noe form for svangerskaps plager,så er litt eksta på vakt no. ikke meningen og skremme noen men sånn var det no. L ykke til [:)]

hei! akkurat sånn følte jeg det også, så jeg bestilte time til privat ultralyd, var der på fredagen og jeg grua meg skikkelig på forhånd, sov veldig dårlig den natten, men alt viste seg å være bra og normalt med den lille i magen, det var en aktiv krabat der inne, en liten GUTT!

det går nok bra skal du se , jeg ønsker deg masse LYKKE TIL!!!

Hei igjen Kristin! Hvor har du bestilt UL? Har vært inne på tanken selv.. er som deg, bekymrer meg for alt og ingenting.. Vet at de tar ultralyd på Volvat, tenkte jeg skulle bestille der i morgen, hvis jeg ikke får henvisning til Ullevål av legen min. Blødde nemlig på fredag, og det satte en SKIKKELIG støkk i meg.. Må bare vite at alt er bra. La meg høre fra deg da.. [:D] Det er sikkert noe der! [;)]

Klems

Line

Hei på deg.

Vet hvordan du føler det der. Det var en stund her jeg begynte å lure jeg også. Har hørt så mye om at andre gang man er gravid føler og kjenner man ting litt tidligere, mens jeg synes ikke jeg merket noe som helst. Men alt er jo iorden og jeg har begynt å kjenne bevegelser på kvelden, svakt men det er liv ihvertfall. Ikke bekymre deg så veldig, gled deg til ul. Det er en helt utrolig opplevelse. Lykke til

Takk for alle svar. Jeg er veldig spent. Bestilte time på Majorstuaklinikken og det koster 900 kr. Ikke mange dager til jeg skal dit nå. Har jo ikke blødd noe eller hatt noen andre store plager, så jeg krysser fingrene for at alt er bra. Skal fortelle der hvordan det går jeg...

Back
Topp