ultralyd

Midt Norge

Elsker forumet
Heia........ Skal til ul i morgen. gleder meg veldig,men samtidig er jeg litt spent.. Noe her som har vært på ul?

heisann. har væert mange ganger på ultralyd og det er veldig spesielt...det er et lite barn som er inne i kroppen og slår saltoer og vinker litt til mamma og pappa[:)] det er såååå morro...kjæresten din kommer til å forstå mye mer og få dette tettere innpå seg enn det han har gjort til nå..det gjorde kjæresten min selv om han forsto mye fra før..men det er noe annet å se det med egne øyne...små føtter og hender...GLED DERE[:D]

Har aldri vært på ul- jeg ville bare si lykke til [:D]

JAAAA.....det er et høydepunkt!!!utrolig det første møte med den lille......bare å glede seg[:D]vet ikke om jeg har spurt deg før eller om du ikke vil svare...men lurer veldig på om du skal på UL i Namsos "midt i norge"?

å ja det blir sikkert kjempe herlig å få se å høre liv. Skal ikke til Namsos jeg skal til Levanger på ul.[:)] Gleder meg skal snart dra nå. [:D]

Du bør glede deg :) Jeg måtte ta en ekstr aul privat jeg for det er jo så morsomt. Lykke til..

Back
Topp