ultralyd:(

off for en forferdelig trist nyhet!!! sender masse trøsteklemmer til deg. vet ikke ka eg ska si... leander er et nydelig navn!! 
 
Off dette var virkelig trist å lese...jeg sitter her med en klump i halsen og tårer i øyene for jeg vet at det blir en tøff tid for dere etter fødselen..[:(]
 
JEG ER SELV FØDT MED HJERTEFEIL...den heter VSD, det var tøft for foreldrene mine da de fikk denne beskjeden etter at jeg og mine to trilling brødre ble født...de fikk den gangen vite at viss jeg ikke ble opperert så kunne jeg bli ca.30 år gammel og gjøre halvparten av det jeg gjør idag...jeg ble opperert da jeg var 2 år gammel[:)]
Men nå er legene sååå FLINKE at de klarer det meste, det er helt utrolig=))[:)]
 
Fint av Pijah å sjekke ut, og  som cotterpin sier, så blir alle hjerte oppererte fortere sliten enn andre...
Jeg blir oxo fort sliten, andpusten av å gå opp trapper og bakker, uten at andre merker noen ting..men det er det absolutt lett å leve med[;)]
Han kommer til å klare seg, men det kan nok bli mange opperasjoner, men en ting skal du vite:
DERE FÅR KJEMPE GOD OPPFØLGING AV LEGER OG SYKEHUS, og ta  i mot all hjelp uanz[;)]
 
Jeg kjenner mange med medfødt hjertefeil og alle klarer å tilpasse seg den hjertefeilen de har. Hun ene har hatt uttallige hjerte operasjoner og har nå i 20 årene hatt en hjerte transplantasjon og må leve med medisiner hele sitt liv, men hun er lykkelig og glad, men selvsakt har det vært tøft med opperasjoner hos henne da vi har vært redde for om hun overlever...dette er tøft.
 
Jeg er her for deg, snakker gjerne med deg og støtter deg. Du trenger å få ut alle dine tanker, IKKE VÆR REDD FOR Å SNAKKE ÅPENT OM DET, det kan hjelpe dere mye[:)]
 
FFHB => Foreningen For Hjertesyke Barn
Er en utrolig god støtte å ha, anbefaler dere å melde dere inn i foreningen med en gang[;)] jeg er selv medlem der og der får både dere og gutten dere hjelp og støtte=))[:)][:)]
Der får dere snakke med andre som opplever det samme, man treffes på leirer, juletrefester og mange arrangementer og de er gode å ha[;)] ANBEFALES[;)]
Den foreningen har vært en god støtte og hjelp, for meg og mine foreldre[;)]
 
Lykke til, så håper jeg at det bare er medfødt hjertefeil og ikke downs oxo[;)]
Mine tanker er hos dere[:)]
 
 
 
P.S.
Er det denne hjertefeilen, isåfall har du mye info her:
 http://www.nextcon.no/ffhb/profilbok/venstre.asp?gruppe=410
 
 
 
Så utrolig trist å høre[:(]
Håper alt går bra med lille gutten deres.
Masse trøsteklemmer[&o]
 
ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så trist å høre[:(]

Håper det går bra med gutten deres!!

Stooor trøsteklem
 
ÅÅÅh..så ufattelig trist å lese..kjære deg..vet nesten ikke hva man skal si i slike situasjoner..bare håpe at dette går rette veien..sender dere varme tanker og klemmer..Håper dere finner styrke opp i alt dette...
klem
 
Nei og nei, dette var fryktelig trist.
 
Har noen bekjente fra Bergen som for 5 år siden fikk en liten gutt med Downs og alvorlig hjertefeil. Det ble ikke opptaget før fødsel, og han ble straks fløyet til Rikshospitalet og hjerteoperert. Lille gutten har det veldig flott i dag, og har blitt storebror til to frisk småjenter.
 
Jeg håper det går bra med dere og gutten dere.
 
Mange varme tanker fra Aug27
 
ORIGINAL: hildecath

Fryktelig trist å høre, mine dypeste medfølelse og tanker til dere. Nå blir mine ord tomme, vet ikke hva jeg skal si. Håper dere kan få god hjelp og oppfølgning i dag, lykke til med det. [:(][:(][:(]
 
Dette var trist å høre - ønsker dere lykke til og krysser fingrene for dere.
 
Å nei...
 
Offda!
Aner ikke hva jeg skal si jeg.. Masse lykke til, å ønsker dere alle alt godt!
 
Søstra til samboer ble født med downs og den hjertefeilen.. hun klarer seg fint, men som moren hennes sier, det tøffeste var alle operasjonene.. å det å ikke ta med frøkna hjem.. men sakte men sikkert ble hverdagen bedre.. i dag er hun 18år..
eneste du merker det på er at hun blir fort sliten.. men hun er ganske aktiv for det, hun sparker fotball, men det er med andre barn med funksjonhemninger o.l..
Hun er den mest livsglade og flotte jenta jeg noen gang har møtt, hun bryr seg ikke om hva folk synes om henne.. Hun er så herlig og snill.. hun har jo sitt å stri, men som hun sier, det er bare sånn det er.. alle har noe sa hun..
Men det jeg prøver å si er at med litt veiledning fra sykehuset, så klarer man seg fint.. må nesten bare be og håpe at alt går bra.
 
ORIGINAL: MFT

nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem
 
Så trist å høre at alt ikke var som det skulle...[:(]

Håper det kommer til å gå bra med gutten deres, og med dere...
 
eg vet ikke hva eg skal skrive no.. dere er helt UTROLIGE alle sammen. tusen tusen tusen takk for informasjon og alle tanker å klemmer.. dere er noen fantastiske mennesker. det må dere vite,. dette har hjulpet meg så mye. klarer å se litt mer positivt på det om at dette kan gå bra:) har snakket med lege og professor i dag, og lille leander er full i liv. han spreller og spreller inni magen. har fått mye informasjon i dag og krysser fingrene videre. :)
 
 
 
Hei hjertemamma!
Det er en god stund siden du skreiv her, men eg lurer veldig på hvordan det gjekk med dere og gutten deres?
Eg er selv mamma til en jente med hypoplast venstre.
Varme tanker til dere.
 
Ååå nei.. Stakkar lille:( Sender masse gode tanker til dere, selv om jeg desverre ikke har noen gode råd eller erfaringer å dele..
 
Ååå nei.. Stakkar lille:( Sender masse gode tanker til dere, selv om jeg desverre ikke har noen gode råd eller erfaringer å dele..
 
Ser jo nå at innleggene var fra 2009, det så jeg ikke i stad. Trodde kanskje du venta en nr to . Men gode tanker er fortsatt på vei;)
 
Back
Topp