Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere fått innkallelse til ordinær ultralyd i uke 17-19? Min kom idag, og jeg har begynt å glede meg allerede... Jeg har fått time fredag den 8. september, kl 8.40... [:D] Det skal bli så moro!
Jeg fikk brevet dagen før jeg dro på ferie, så jeg gikk bare på skyer hele tiden [:)]
Skal den 28. september som er min uke 18, gleder meg sinnsykt!
...og i dag klarte jeg ikke å styre meg lengre. Gikk forbi en babybutikk med mange tilbud, og skulle bare inn for å se litt...så endte jeg opp med en bitte liten body og et par sånne små sokker.
I nøytrale farger selvfølgelig [:)] Nå sitter jeg bare og ser på den hele tiden, ser sikkert skikkelig teit ut [:D]
Synes jeg ser deg, ja... Jeg har klart og styre meg foreløpig, men sambo og jeg har vært og kikket litt i babybutikker, da. Skal bli moro å begynne å handle litt! [:D]
Jeg har allerede vært på 2 og skal på en til om 14 dager, før jeg skal på den obligatorske 29 september. den som jeg tok 1. august var spennende for da låg ungen og gnei seg i øynene og du kunne faktisk se at det var blitt et barn :)
Jeg har time den siste august. Jeg gleder meg kjempemasse, men jeg tror sambo gleder seg mer... [:D] Tror jeg skal ha med meg lillegutt også jeg, han snakker så mye om bebien.
I går kjente jeg at den sparket også! [:)]
Har fått time 19 september vi, gleder meg masse for skatten vokser jo så mye.
Har vært på 7 UL allerede, pga prøverør og litt problemer i starten. Kjempekjekt med UL, og de 4 vi tok i uke 5+6 var betryggende og veldig gode, men det var jo ikke så mye å se liksom.
Var på UL nå for en drøy uke siden og da lå skatten og sugde på totten...tok den ut og vinket litt før han plasserte hånden opp til munnen igjen...
Kjempekos å se!!
Jeg var til legen for en god stund siden, og da skulle hun henvise meg til UL. Men jeg har ikke fått noen innkalling enda...!! Trodde virkelig jeg skulle få time i begynnelsen av september, men jeg må vel belage meg på å vente lenger enn det :-P
jeg skal den 11 september[:D]gleder meg masse:O) sist jeg var så vinka nurket til meg da var jeg 15+4 uker på vei å nå den 11 sep er jeg 18+4 så den har nokk forandra seg litt ja gleder meg masse[:)]kanskje dem tilemed kan se om det er jente eller gutt:O)hihi