ultralyd:)

Frøken Happy

Glad i forumet
Var på ultralyd i dag...det ser ut som det blir ett stort barn denne gangen også..deregnet ut at babyen var ca 3800g nå,...Jeg vil ha babyen ut nå helst med en gang,er så fryktelig utålmodig nå atåååå...men skal kose meg litt på onsdag dra å kjøpe siste rest av utstyr å sånn,det blir koseli[:)]

wow stor baby ja,min ligger vel på rundt 2000 gr nå[8|]når har du termin?

ja jeg må si jeg begynner å bli utolmodig,iallefall når det blir mer og mer ubehageligheter[:'(]

skal også kjøpe siste rest i neste uke tenkte jeg,litt til sykehusbaggen også.men drøyern litt til så jeg ikke føler meg så "ferdig"siden det er litt tid igjen[:D]

har termn 12 juni...va tell ultralyd i dag før å sjekk str ,før jenta mi på 4 va 4280 når ho kom tell...men eg e nu berre gla vest ongen e fresk å rask..syns det bi så mye fokusering på str på ongan,dem e no sånn som dem e ,...alle e foorskjellig..

ORIGINAL: arween

har termn 12 juni...va tell ultralyd i dag før å sjekk str ,før jenta mi på 4 va 4280 når ho kom tell...men eg e nu berre gla vest ongen e fresk å rask..syns det bi så mye fokusering på str på ongan,dem e no sånn som dem e ,...alle e foorskjellig..

ja så klart er det vigtigste at di er friske å raske.men det er jo ikke bra når di er for store/små heller!(ikke at jenta di var det altså[;)])

tenkte bare vist du hadde termin rundt med så er det forsatt 5 uker igjen å vokse på.[:)]

har 3 uke igjen tell termin..så dem regna med at ongen vart 4200 den her gangen også

oi det var en stor baby allerede[:D][:D]
håper han/hun kommer ut snart da[;)]

Back
Topp