Ultralyd!

Alicia

Glad i forumet
Hei hei [:)]
Idag skal jeg på ultralyd og sjekke at alt er i orden siden morkaka er langt nede. Skal kontrollere at den drar seg oppover. Det gjør den vanligvis. Også vil jeg sjekke en ektra gang at det er gutt vi får, så jeg gleder meg masse. Blir gøy å se babyen igjen [:D]
Ha en fin fin dag alle sammen [:)]

Hei, så kjekt da!

Skal sjekke det samme selv etter hvert, men jeg fikk ikke time før i uke 35.

Lykke til! [:D]

håper alt har gått bra på ultralyden alicia! og at du ikkje fikk deg en overaskelse, at gutten nå ikkje er litt en jente?

Hei hei [:)]
Så koselig å få svar fra dere [:D]
Det gikk kjempe bra hos legen, babyen var super-hyper og det var fortsatt en gutt, så det er jo bra (har nemlig litt mye guttestæsj nå)
Morkaka hadde beveget seg litt oppover også, så legen sa at detta kommer nok til å gå kjempe bra.

Ha en fin kveld alle sammen [:)]

Så kjekt å høre.. Er spent på morkake-tilstanden her også, men ingenting som tilsier at den ikke beveger seg sammen med livmora nå som jeg vokder som bare det. [;)]

Så bra! [;)] Er spent selv, med tanke på om jeg får en ul til...

hehe får ul hver 3 uke jeg, og på mandag skal jeg,sambo, mamma og svigermor på 3d ul[:D] blir den gjengen da..

jeg skal på ul i uke 32...
da skal jeg få vite kjønnet å da ser de vel hvordan morkaka ligger..
når jeg var på UL i uke 18 lå den oppe mot magen

ORIGINAL: Irene29

Så kjekt å høre.. Er spent på morkake-tilstanden her også, men ingenting som tilsier at den ikke beveger seg sammen med livmora nå som jeg vokder som bare det. [;)]

Det går som regel kjempe greit og den beveger seg oppover [:)]
Hvordan ser magen din ut nå da??

Back
Topp