Ultralyd!

Nikita77

Forelsket i forumet
Jeg har vært til ultralyd i dag! Var så utrolig, fantastisk å se det lille nurket! Nesten 5 cm langt... [:)] [:)] [:)] Det sprelte som bare det der inne, var myye aktivitet ja. [:)] Alt så bra ut. [:)] Det viste seg at jeg var èn uke mindre på vei enn først antatt utifra siste mens, altså er jeg 11+1 uker i dag. Og jeg som trodde at jeg eendelig hadde nådd de magiske 12 ukene... Men nå har jeg jo sett at alt er bra, har bekymret meg litt for det...

Jipiiii! Er herlig! Selv om det regner som bare det ute, og kvlamen har tatt meg... [;)] 

GRATTIS!!!!! Så bra at alt var OK der inne[:D] Nå kan du bare nyte resten av svangerskapet.

Så morsomt da=)
Kan tenke meg det var en god følelse og se den lille[;)]
Ligna den på et menneske? Rørte den masse på seg?
Jeg er ca like langt på vei som deg, så da er vel babyen min også like stor da=) 5 cm[:)]

Heldig du er som har fått sett den lille på UL! Gleder meg til det er min tur [;)]

Ja, den så helt klart ut som et lite menneske. [:)] Rørte masse på seg, snurret rundt og beveget både armer og ben. [:D] Var helt herlig.

Nå klarer jeg nesten ikke vente til jeg skal til den ordinære ultralyden. Har ikke fått innkalling enda, har dere??

Tror det mest vanlige er UL mellom uke 17-19 eller noe sånt, og det er jo ei lita stund igjen da!

Jeg har ikke fått innkalling, men vet at jeg skal dit en gang i begynnelsen av november og en gang i slutten[;)]

Back
Topp